Nerdeyse herkes W3 uyumlu olmanın önemli olduğunu yazmış ama anlamadığım bir şey var. Google'n kendisi bile W3 uyumlu değilken yani kendii bu standarta 4/4 lük uymuyorken biz niye uyulaım sadece Google'da değil bu işi bilen bu sitelerin çoğunda W3 uyumlu değil yani hepsinde hata var. Bir ara bende W3'e takmıştım gerçi hala arada sitedeki hatalrı düzeltiyorum ama bazen boşver diyorum.
Google W3 'e uyarsa çok şişer sayfası, Google'un W3'e uyması demek senin arama sonuçlarını 0,03sn gibi sonuçlar yerine 0,3sn sürede sonuçlar alman demek. Google'ın dediğini yap ama yaptığını yapma
Bu diğer büyük siteler içinde geçerli, onlar w3 değilde nasıl kısarız kodlardan da sayfa çabucak açılır derdindedir. W3 ağır gelir onlara, sonuçta aynı anda binlerce kişi giriyor siteye..
Not: verilen süreler sallamasyondur.