Nerdeyse herkes W3 uyumlu olmanın önemli olduğunu yazmış ama anlamadığım bir şey var. Google'n kendisi bile W3 uyumlu değilken yani kendii bu standarta 4/4 lük uymuyorken biz niye uyulaım sadece Google'da değil bu işi bilen bu sitelerin çoğunda W3 uyumlu değil yani hepsinde hata var. Bir ara bende W3'e takmıştım gerçi hala arada sitedeki hatalrı düzeltiyorum ama bazen boşver diyorum.