Anket W3 HAKKINDA BİLGİ SAHİBİMİSİNİZ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 68
W3 HAKKINDA BİLGİ SAHİBİMİSİNİZ?
EVET
%50,00 (34 Oy)
HAYIR
%32,35 (22 Oy)
BİRAZ
%17,65 (12 Oy)
  • 04-09-2008, 18:06:49
    #19
    Üyeliği durduruldu
    _Kaos_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google kendi kendini mükemmel bulduğu için olabilir mi..
    E ihtiyaci yok, bu durumda w3e de gerek yok Google icin.

    Yalniz xhtmlde bir yandan css cagiriyorsunuz, bir yandan site kodlamasini, bir de Google iseniz bir yandan da arama sonuclarini. Pek fazla olur gibime geliyor bu onlar icin, ince hesaplanmasi gerek. Gerci hesaplanmisi vardir, Google bilir bunu.
  • 04-09-2008, 18:10:37
    #20
    phoenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E ihtiyaci yok, bu durumda w3e de gerek yok Google icin.

    Yalniz xhtmlde bir yandan css cagiriyorsunuz, bir yandan site kodlamasini, bir de Google iseniz bir yandan da arama sonuclarini. Pek fazla olur gibime geliyor bu onlar icin, ince hesaplanmasi gerek. Gerci hesaplanmisi vardir, Google bilir bunu.
    O zaman W3 hakkındaki sorulması gereken ilk otomatikmen şu şekilde değişiyor sizin verdiğiniz cevaba göre W3 standartlarına uyumluluğa kimin ihtiyacı var kimin ihtiyacı yok.
  • 04-09-2008, 18:53:38
    #21
    Üyeliği durduruldu
    _Kaos_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman W3 hakkındaki sorulması gereken ilk otomatikmen şu şekilde değişiyor sizin verdiğiniz cevaba göre W3 standartlarına uyumluluğa kimin ihtiyacı var kimin ihtiyacı yok.
    W3 kodlamasinin en buyuk avantaji Google botunun sitenize asik konuma gelmesi, sonraki ise tum tarayicilarda muntazam sekilde acilir olmasi.

    Bunu sanirim tum webmasterlar ister, bence ben Mozilla falan acip siteme girdigimde abuk subuk sekiller ciktigini gorsem moralim bozulurdu. Duzeltmek icin de gereken w3 oluyor.
  • 04-09-2008, 20:56:16
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar çok güzel şeyler öğrendim sayenizde sağolun ama henüz bir açıklığa kavuşmamış sayfamızdaki hataları görüp düzeltme yöntemini gösteren türkçe proğ. varmı birde her sayfanın başında olan w3 linkini nasıl temin edebiliriz.teşekürler
  • 04-09-2008, 21:00:57
    #23
    w3c bana çok basit geliyor.
    az buçuk ingilizceniz ve html bilginiz varsa standartları yakalamanız çok da zor değil.
  • 04-09-2008, 21:09:29
    #24
    Üyeliği durduruldu
    MrPcKoPaT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    w3c bana çok basit geliyor.
    az buçuk ingilizceniz ve html bilginiz varsa standartları yakalamanız çok da zor değil.
    herşey para olmuş fiyat hakkında detayları gönderebilirmisin
  • 06-09-2008, 15:30:20
    #25
    webacemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyide senin bu söylemine göre daha ters bi durum ortaya çıkıyor. kurallara uygun yazılan ve <div> ile tasarlanan siteler <table> ile tasarlananlara göre daha çabuk ve hızlı açılıyor. hız bakımından karşılaştırma yaparsan eğer standartlara uyulmuş bir sitenin çok daha hızlı açıldığını görebilirsin.
    eğer hızlı değilse bu w3 adama "niye çıkardınız o zaman bu kuralları" diye sormazlarmı. ayrıca "erişilebilirlik" için kurallara uygun kod yazmak gereklidir. google yada diğer büyük siteler niye uymaz bilmem ama açıklamalarınla yanlış bilgi vermemelisin.

    İşte yanılıyorsun burada, W3 sadece div 'den ibaret değildir.. W3 'e tam olarak uyarsan kod fazlalığı oluşur ki google bunu yapmıyor. Sadece gerektiği kadar kod kullanıyor.. Google 'ın kodlarını incele istersen biraz demek istediğimi anlarsın.. (Eğer bilgin varsa)
  • 06-09-2008, 15:34:27
    #26
    Üyeliği durduruldu
    demented adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşte yanılıyorsun burada, W3 sadece div 'den ibaret değildir.. W3 'e tam olarak uyarsan kod fazlalığı oluşur ki google bunu yapmıyor. Sadece gerektiği kadar kod kullanıyor.. Google 'ın kodlarını incele istersen biraz demek istediğimi anlarsın.. (Eğer bilgin varsa)

    bence yanılmıyor çünkü sen yanılıyorsun google w3 uyumlu değil [Invalid] Markup Validation of http://www.google.com/ - W3C Markup Validator