Konu
Artık W3 e Bir Nokta Oyalım
04-09-2008, 21:00:57
#23
Gookhan
w3c bana çok basit geliyor.
az buçuk ingilizceniz ve html bilginiz varsa standartları yakalamanız çok da zor değil.