Anket W3 HAKKINDA BİLGİ SAHİBİMİSİNİZ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 68
W3 HAKKINDA BİLGİ SAHİBİMİSİNİZ?
EVET
%50,00 (34 Oy)
HAYIR
%32,35 (22 Oy)
BİRAZ
%17,65 (12 Oy)
  • 04-09-2008, 03:37:25
    #10
    Üyeliği durduruldu
    amirali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok önemli bir şey değil bence

    En kotusu exp.da duzgun gorunup firefoxta yamulan siteler kodlama hatalarini duzelttiklerinde tarayici olarak benim burnumu bile kullansaniz duzgun gorunuyor site.

    Bu bile gerekliligi acisindan onemli sanirsam.
  • 04-09-2008, 12:33:58
    #11
    Üyeliği durduruldu
    hackworm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    w3 bir xhtml kod denetleme sistemidir kodlamanın baştan aşağı standartlara uygun olması gerekir macromadia dreamware kullanarak denemeler yapın site zaten size hataları satırlarıyla yazar ve anlayıp düzeltirsiniz kolay gelsin.
    dreamweaver cs3 de bu hataları nasıl görebiliyoruz bir eklenti mi yüklemek gerekli
  • 04-09-2008, 14:42:02
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Fhenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki bilenlere bi' soru, valid olmanın seo'ya ne gibi bi' yararı var?
    SEO'da önemli olan , tüm doğruları aynı anda yapmak.
    w3 standartlarına göre uygun olmakta bunlardan birtanesi.
    Sayfa içi SEO'da önemli bir yeri var.
  • 04-09-2008, 15:08:22
    #13
    Güzel bir videolu anlatımmıs..

    Yurtseven adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
  • 04-09-2008, 16:26:04
    #14
    Nerdeyse herkes W3 uyumlu olmanın önemli olduğunu yazmış ama anlamadığım bir şey var. Google'n kendisi bile W3 uyumlu değilken yani kendii bu standarta 4/4 lük uymuyorken biz niye uyulaım sadece Google'da değil bu işi bilen bu sitelerin çoğunda W3 uyumlu değil yani hepsinde hata var. Bir ara bende W3'e takmıştım gerçi hala arada sitedeki hatalrı düzeltiyorum ama bazen boşver diyorum.
  • 04-09-2008, 16:34:48
    #15
    _Kaos_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nerdeyse herkes W3 uyumlu olmanın önemli olduğunu yazmış ama anlamadığım bir şey var. Google'n kendisi bile W3 uyumlu değilken yani kendii bu standarta 4/4 lük uymuyorken biz niye uyulaım sadece Google'da değil bu işi bilen bu sitelerin çoğunda W3 uyumlu değil yani hepsinde hata var. Bir ara bende W3'e takmıştım gerçi hala arada sitedeki hatalrı düzeltiyorum ama bazen boşver diyorum.
    Google W3 'e uyarsa çok şişer sayfası, Google'un W3'e uyması demek senin arama sonuçlarını 0,03sn gibi sonuçlar yerine 0,3sn sürede sonuçlar alman demek. Google'ın dediğini yap ama yaptığını yapma

    Bu diğer büyük siteler içinde geçerli, onlar w3 değilde nasıl kısarız kodlardan da sayfa çabucak açılır derdindedir. W3 ağır gelir onlara, sonuçta aynı anda binlerce kişi giriyor siteye..

    Not: verilen süreler sallamasyondur.
  • 04-09-2008, 16:56:41
    #16
    Üyeliği durduruldu
    demented adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google W3 'e uyarsa çok şişer sayfası, Google'un W3'e uyması demek senin arama sonuçlarını 0,03sn gibi sonuçlar yerine 0,3sn sürede sonuçlar alman demek. Google'ın dediğini yap ama yaptığını yapma

    Bu diğer büyük siteler içinde geçerli, onlar w3 değilde nasıl kısarız kodlardan da sayfa çabucak açılır derdindedir. W3 ağır gelir onlara, sonuçta aynı anda binlerce kişi giriyor siteye..

    Not: verilen süreler sallamasyondur.
    iyide senin bu söylemine göre daha ters bi durum ortaya çıkıyor. kurallara uygun yazılan ve <div> ile tasarlanan siteler <table> ile tasarlananlara göre daha çabuk ve hızlı açılıyor. hız bakımından karşılaştırma yaparsan eğer standartlara uyulmuş bir sitenin çok daha hızlı açıldığını görebilirsin.

    eğer hızlı değilse bu w3 adama "niye çıkardınız o zaman bu kuralları" diye sormazlarmı. ayrıca "erişilebilirlik" için kurallara uygun kod yazmak gereklidir. google yada diğer büyük siteler niye uymaz bilmem ama açıklamalarınla yanlış bilgi vermemelisin.
  • 04-09-2008, 17:58:59
    #17
    Üyeliği durduruldu
    _Kaos_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nerdeyse herkes W3 uyumlu olmanın önemli olduğunu yazmış ama anlamadığım bir şey var. Google'n kendisi bile W3 uyumlu değilken yani kendii bu standarta 4/4 lük uymuyorken biz niye uyulaım sadece Google'da değil bu işi bilen bu sitelerin çoğunda W3 uyumlu değil yani hepsinde hata var. Bir ara bende W3'e takmıştım gerçi hala arada sitedeki hatalrı düzeltiyorum ama bazen boşver diyorum.

    Google kendisine optimizasyon da yapmiyor, genelde PR kastiklarini falan da dusunmuyorum ama PR degerleri de 10.

    Nasil ki acaba degil mi, cok garipsedim simdi ben de.
  • 04-09-2008, 18:01:21
    #18
    phoenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google kendisine optimizasyon da yapmiyor, genelde PR kastiklarini falan da dusunmuyorum ama PR degerleri de 10.

    Nasil ki acaba degil mi, cok garipsedim simdi ben de.
    Google kendi kendini mükemmel bulduğu için olabilir mi..