Google W3 'e uyarsa çok şişer sayfası, Google'un W3'e uyması demek senin arama sonuçlarını 0,03sn gibi sonuçlar yerine 0,3sn sürede sonuçlar alman demek. Google'ın dediğini yap ama yaptığını yapma
Bu diğer büyük siteler içinde geçerli, onlar w3 değilde nasıl kısarız kodlardan da sayfa çabucak açılır derdindedir. W3 ağır gelir onlara, sonuçta aynı anda binlerce kişi giriyor siteye..
Not: verilen süreler sallamasyondur.
iyide senin bu söylemine göre daha ters bi durum ortaya çıkıyor. kurallara uygun yazılan ve <div> ile tasarlanan siteler <table> ile tasarlananlara göre daha çabuk ve hızlı açılıyor. hız bakımından karşılaştırma yaparsan eğer standartlara uyulmuş bir sitenin çok daha hızlı açıldığını görebilirsin.
eğer hızlı değilse bu w3 adama "niye çıkardınız o zaman bu kuralları" diye sormazlarmı. ayrıca "
erişilebilirlik" için kurallara uygun kod yazmak gereklidir. google yada diğer büyük siteler niye uymaz bilmem ama açıklamalarınla yanlış bilgi vermemelisin.