amirali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok önemli bir şey değil bence

En kotusu exp.da duzgun gorunup firefoxta yamulan siteler kodlama hatalarini duzelttiklerinde tarayici olarak benim burnumu bile kullansaniz duzgun gorunuyor site.

Bu bile gerekliligi acisindan onemli sanirsam.