Konu
Artık W3 e Bir Nokta Oyalım
04-09-2008, 03:37:25
#10
phoenix
Üyeliği durduruldu
amirali adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
çok önemli bir şey değil bence
En kotusu exp.da duzgun gorunup firefoxta yamulan siteler kodlama hatalarini duzelttiklerinde tarayici olarak benim burnumu bile kullansaniz duzgun gorunuyor site.
Bu bile gerekliligi acisindan onemli sanirsam.