O zaman W3 hakkındaki sorulması gereken ilk otomatikmen şu şekilde değişiyor sizin verdiğiniz cevaba göre W3 standartlarına uyumluluğa kimin ihtiyacı var kimin ihtiyacı yok.
W3 kodlamasinin en buyuk avantaji Google botunun sitenize asik konuma gelmesi, sonraki ise tum tarayicilarda muntazam sekilde acilir olmasi.
Bunu sanirim tum webmasterlar ister, bence ben Mozilla falan acip siteme girdigimde abuk subuk sekiller ciktigini gorsem moralim bozulurdu. Duzeltmek icin de gereken w3 oluyor.