• 23-09-2006, 00:11:13
    #1
    Yaklaşık 3-4 ay önce kendime bir miktar ana keyword belirlemiş,ve bu kelimeler üzerine yoğunlaşacağım demiştim.
    Son zamanlarda belirlediğim keywordlerde gelişme var.
    İki gün önce google sitemi ziyaret etti,ve şu anda belirlediğim tüm kelimelerde 31. sıradayım.
    casino forum - Google Search
    honest casino - Google Search
    casino ranking - Google Search
    casino - Google Search
    rtg casino - Google Search
    playtech casino - Google Search
    microgaming casino - Google Search
    Toplam bu şekilde 51 kelimem var ve hepsinde de tam tamına 31. sıradayım.
    Ben arayıp hangi keliemelerde 31. yim diye bakmadım.Zaten aylar önce kelimelerimi belirlemiştim.Sık sık da kontrol ederdim.Biri 60. sırada, biri 14. sırada,biri bilmem kaçıncı sırada olurdu.İki gün önceki kontrolümde tekrar sırayla hepsini kontrol etmeye başladım ve hepsinde aynı yerdeyim.
    Bir de şöyle bir durum var.Bundan 4-5 ay önce yaptığım planda bu belirlediğim ilk kelimelerde istediğim yere geldikten sonra (bir yıl,iki yıl,her ne kadar sürerse) üzerinde çalışacağım 8 kelime daha belirlemiştim.Daha sonra da bu sekiz keyword üzerinde çalışacaktım.
    Ama şu anda bu kelimelerde de 31. sırada çıkıyorum.
    microgaming casino bonuses - Google Search
    Mesela bu 'microgaming casino bonuses' kelimesi.Diyeceğim ki bunu metataglara filan yazdım,dolayısıyla google benim bu kelime üzerinde çalıştığımı anladı ve bunu da 31'de bıraktı.
    Ama değil.Çünkü bu kelime ne metataglarda ne de bu haliyle (microgaming casino bonuses) sitenin başka yerlerinde geçiyor.benim bu kelimelerin üzerinde çalışacağımı öğrenebilmesi için tek yapacağı şey, benim kitap dolabıma girip,ordaki plan defterimi alıp ilerde bu kelimelerde çıkmayı planladığımı görmesi Yani başka yolu yok.Hayır memnunum, daha bir-iki sene sonra üzerinde çalışmayı planladığım kelimelerde şimdiden iyi sıradayım,sorun yok da,nasıl 31?
    Bu nasıl oluyor
    Nasıl tüm kelimelerimde aynı sırada çıkabilirim?
    Şöyle birşey mümkün müdür? Google benim siteme herhangi bir kelimede 31. sıradan daha üste çıkma yasağı koydu.Sitem de tüm bu kelimelerde üste çıkabileceği halde, bu nedenle gelip 31'de takılıyor.
    Bir de neden 31 Google ne demeye çalışıyor?
  • 23-09-2006, 00:19:25
    #2
    google son noktaya gelmiş fışkıracak artık demekki her siteni ayrı bir yere dagıtacak o gücle
  • 23-09-2006, 00:25:35
    #3
    STI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    google son noktaya gelmiş fışkıracak artık demekki her siteni ayrı bir yere dagıtacak o gücle
    Ön taraflara dağıtsın da sorun yok : )

    Sende de böyle görünüyor değil mi?Yani benim makinede ya da gözlerde bir sorun yok?
  • 23-09-2006, 00:26:09
    #4
    STI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    google son noktaya gelmiş fışkıracak artık demekki her siteni ayrı bir yere dagıtacak o gücle
    Yardın,yıktın,dağıttın beni
  • 23-09-2006, 00:29:10
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Muhahahhahaha

    Akşam akşam kopardınız beni

    Arkadaş çok rahatsız olmuş

    Belki her kelimeyi 31. sırada arayan abazalar vardır onlardan hit alırsın :P
  • 23-09-2006, 00:29:53
    #6
    expert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ön taraflara dağıtsın da sorun yok : )
    Sende de böyle görünüyor değil mi?Yani benim makinede ya da gözlerde bir sorun yok?
    dostum bende aksine 31 haric heryerde görüyorum
  • 23-09-2006, 00:32:57
    #7
    : )

    Yok ya,gerçekten çok rahatsızım.Çünkü bu 51 kelime içinde 1. sırada ya da 1. sayfada çıktıklarım vardı.Onlardan iyi hit geliyordu.Son iki gündür zaten bir avuç olan hit yarı yarıya düştü.

    Kelimelerin yarısında öne geldim ama diğer yarısında da arkaya geriledim.İki gündür araştırmadık yer bırakmadık.

    Sitem sandbox ta değil.Yani zaten 3-4 ay önce çıkmıştı sandboxtan ve dediğim gibi bazı kelimelerde ilk sırada çıktığım oluyordu.

    Bu ay çok fazla link aldım.Ondan mı oldu acaba?
  • 23-09-2006, 00:33:39
    #8
    STI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dostum bende aksine 31 haric heryerde görüyorum
    Alla alla.pm attım ,bi beş dakika msn'den görüşebilir miyiz?
  • 23-09-2006, 00:51:58
    #9
    STI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dostum bende aksine 31 haric heryerde görüyorum
    Evet sen de 31'leri gördün şimdi msn'de.

    Şükür kafayı yememişim ben.

    İnşallah mantıklı bir neden ya da açıklama gelir forumdaki arkadaşlardan.