Konu
Neden Hep 31. Sıradayım?
23-09-2006, 00:29:53
#6
STI
expert adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ön taraflara dağıtsın da sorun yok : )
Sende de böyle görünüyor değil mi?Yani benim makinede ya da gözlerde bir sorun yok?
dostum bende aksine 31 haric heryerde görüyorum