Konu
Neden Hep 31. Sıradayım?
23-09-2006, 00:33:39
#8
expert
STI adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
dostum bende aksine 31 haric heryerde görüyorum
Alla alla.pm attım ,bi beş dakika msn'den görüşebilir miyiz?