: )
Yok ya,gerçekten çok rahatsızım.Çünkü bu 51 kelime içinde 1. sırada ya da 1. sayfada çıktıklarım vardı.Onlardan iyi hit geliyordu.Son iki gündür zaten bir avuç olan hit yarı yarıya düştü.
Kelimelerin yarısında öne geldim ama diğer yarısında da arkaya geriledim.İki gündür araştırmadık yer bırakmadık.
Sitem sandbox ta değil.Yani zaten 3-4 ay önce çıkmıştı sandboxtan ve dediğim gibi bazı kelimelerde ilk sırada çıktığım oluyordu.
Bu ay çok fazla link aldım.Ondan mı oldu acaba?