Konu
Neden Hep 31. Sıradayım?
23-09-2006, 00:51:58
#9
expert
STI adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
dostum bende aksine 31 haric heryerde görüyorum
Evet sen de 31'leri gördün şimdi msn'de.
Şükür kafayı yememişim ben.
İnşallah mantıklı bir neden ya da açıklama gelir forumdaki arkadaşlardan.