• 16-04-2016, 23:57:41
    #19
    008 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    google sadece bir çöplük oldu başka bir şey değil, bu kafayla giderse, iyi bir rakiple işi zora girer.
    Bana göre google'ın tek artısı kullanışlılıgı yoksa bir kelime öbeği -mysql ya da sunucu konfigurasyonu için- arattıgınızda ilk çıkan sonuçlar 2006 yılı 2002 yılından. en güncel 2013 tek tük 2015 çıkıyor.
    Bazende hiç alakası olmayan sonuçlar güncel olarak geliyor. Google benim arayamama motorum haline gelmeye başladı.
    Hocam sıkıntı orada ya basit de olsa kendi algoritması olan bir rakibi olsa bitecek zaten de.
  • 17-04-2016, 00:15:48
    #20
    mertcan8043 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sıkıntı orada ya basit de olsa kendi algoritması olan bir rakibi olsa bitecek zaten de.
    insanlar bing'de veya herhangi bir arama motorunda arama yapmıyorken google'ın daha kötü sonuçlar listelediğini nasıl bilebilir?

    google, internette arama yapmanın adı oldu.
    firefox tükenişlerde. chrome aldı yürüyor. adres çubuğuna yazdığınız gibi arama yapıyor ve iyi kötü insanlar aramalarını google da yenileyerek yapıyorlar.

    mesela ben belirttiğiniz gibi bir aramada istediğim sonuca ulaşamıyorsam arama araçlarından son 1 yılı seçi işaretleyip aramayı yeniliyorum, google kötü sonuç çıkardı gidip binge bakayım demiyorum.

    google kolay kolay unutulacak bırakılacak bir şey değil artık, bir fenomen.
  • 17-04-2016, 00:47:42
    #21
    008
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    osmanbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    insanlar bing'de veya herhangi bir arama motorunda arama yapmıyorken google'ın daha kötü sonuçlar listelediğini nasıl bilebilir?

    google, internette arama yapmanın adı oldu.
    firefox tükenişlerde. chrome aldı yürüyor. adres çubuğuna yazdığınız gibi arama yapıyor ve iyi kötü insanlar aramalarını google da yenileyerek yapıyorlar.

    mesela ben belirttiğiniz gibi bir aramada istediğim sonuca ulaşamıyorsam arama araçlarından son 1 yılı seçi işaretleyip aramayı yeniliyorum, google kötü sonuç çıkardı gidip binge bakayım demiyorum.

    google kolay kolay unutulacak bırakılacak bir şey değil artık, bir fenomen.
    evet katılıyorum google dan kolay kolay vazgeçilmiyor ama her zirvenin bir dibi de vardır,herşey ihtiyaçtan doğar ve ihtiyaçtan sonlanır. Bing pek aklıma gelmesede sonuçlarda saçmalama gördükçe yandexe gidiyorum ve enteresan özellikler gördükçe seviniyorum. Yandexin tr için en büyük hatası ya da eksigi reklam yayıncılık agını bize açmaması oldu, açsaydı kendi reklamını hiç bir TV reklamında olmadıgı kadar etkili ve kullanışlı yapabilirdi.
  • 17-04-2016, 01:04:45
    #22
    Üyeliği durduruldu
    google ölmez, çünkü uzun vadeli planlamaları var adamların, her gün yeni bir uygulama, yeni bir fikir, yeni bir alan açıyor.

    googleyi sadece webmaster lar sevmiyor.

    vatandaş memnun... onun için ne diyorsa oo

    dalgalanma mevzusuna gelince zaten kendisinde söyledi artık kimse oteriteyim, linkleme sağlam, backlink ağım canavar, kendi network umu kurdum, aylık düzenli tanıtım alıyorum, ee güncelde tutuyorum ... yerim sabit kalsın.. yok artık.

    google her siteye şans tanıyor, şöyle bir yukarı taşıyor, ziyaretçi beğenisine sunuyor, ve kullanıcı tepkilerini ölçüyor ve ona göre basit yeni bir site dahi orada kalabiliyor. backlinkleri zayıf olsada. işte dalgalanma denen lokal savrulmaların nedeni budur.

    sağlam ve işe yarar içerik üretin, özgün değil. ayrıca birbirini kolonlayan binlerce site var yeni şeyler, yeni fikirler, yeni pencereler açmak lazım..

    unutmamak lazım hergün yeni yeni siteler merhaba diyor, yani alternatif çoğalıyor.
  • 17-04-2016, 01:31:16
    #23
    008 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet katılıyorum google dan kolay kolay vazgeçilmiyor ama her zirvenin bir dibi de vardır,herşey ihtiyaçtan doğar ve ihtiyaçtan sonlanır. Bing pek aklıma gelmesede sonuçlarda saçmalama gördükçe yandexe gidiyorum ve enteresan özellikler gördükçe seviniyorum. Yandexin tr için en büyük hatası ya da eksigi reklam yayıncılık agını bize açmaması oldu, açsaydı kendi reklamını hiç bir TV reklamında olmadıgı kadar etkili ve kullanışlı yapabilirdi.
    Evet şu anda dediklerinizde % 100 haklısınız.Ama kos koca devletler yıkılıyor.
    Kos koca osmanlı yıkıldı neden yanlış politikalardan.Google bu şekilde devam etsin ve dişli bir rakip çıksın görün bakalım vaz geçilmez ola biliyormu ?
  • 17-04-2016, 01:56:47
    #24
    mertcan8043 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet şu anda dediklerinizde % 100 haklısınız.Ama kos koca devletler yıkılıyor.
    Kos koca osmanlı yıkıldı neden yanlış politikalardan.Google bu şekilde devam etsin ve dişli bir rakip çıksın görün bakalım vaz geçilmez ola biliyormu ?
    Torununun torununun torunu belki görür Google'ın yıkıldığını, tıpkı Osmanlı örneğindeki gibi.
  • 17-04-2016, 02:03:27
    #25
    düzenleme yapıldı
  • 17-04-2016, 02:33:04
    #26
    eğer bir dalgalanma varsa böyle kalması dileğiyle...
  • 17-04-2016, 20:13:05
    #27
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    amanaallahımm yine mi!