Hocam sıkıntı orada ya basit de olsa kendi algoritması olan bir rakibi olsa bitecek zaten de.
insanlar bing'de veya herhangi bir arama motorunda arama yapmıyorken google'ın daha kötü sonuçlar listelediğini nasıl bilebilir?
google, internette arama yapmanın adı oldu.
firefox tükenişlerde. chrome aldı yürüyor. adres çubuğuna yazdığınız gibi arama yapıyor ve iyi kötü insanlar aramalarını google da yenileyerek yapıyorlar.
mesela ben belirttiğiniz gibi bir aramada istediğim sonuca ulaşamıyorsam arama araçlarından son 1 yılı seçi işaretleyip aramayı yeniliyorum, google kötü sonuç çıkardı gidip binge bakayım demiyorum.
google kolay kolay unutulacak bırakılacak bir şey değil artık, bir fenomen.