google ölmez, çünkü uzun vadeli planlamaları var adamların, her gün yeni bir uygulama, yeni bir fikir, yeni bir alan açıyor.

googleyi sadece webmaster lar sevmiyor.

vatandaş memnun... onun için ne diyorsa oo

dalgalanma mevzusuna gelince zaten kendisinde söyledi artık kimse oteriteyim, linkleme sağlam, backlink ağım canavar, kendi network umu kurdum, aylık düzenli tanıtım alıyorum, ee güncelde tutuyorum ... yerim sabit kalsın.. yok artık.

google her siteye şans tanıyor, şöyle bir yukarı taşıyor, ziyaretçi beğenisine sunuyor, ve kullanıcı tepkilerini ölçüyor ve ona göre basit yeni bir site dahi orada kalabiliyor. backlinkleri zayıf olsada. işte dalgalanma denen lokal savrulmaların nedeni budur.

sağlam ve işe yarar içerik üretin, özgün değil. ayrıca birbirini kolonlayan binlerce site var yeni şeyler, yeni fikirler, yeni pencereler açmak lazım..

unutmamak lazım hergün yeni yeni siteler merhaba diyor, yani alternatif çoğalıyor.