008 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet katılıyorum google dan kolay kolay vazgeçilmiyor ama her zirvenin bir dibi de vardır,herşey ihtiyaçtan doğar ve ihtiyaçtan sonlanır. Bing pek aklıma gelmesede sonuçlarda saçmalama gördükçe yandexe gidiyorum ve enteresan özellikler gördükçe seviniyorum. Yandexin tr için en büyük hatası ya da eksigi reklam yayıncılık agını bize açmaması oldu, açsaydı kendi reklamını hiç bir TV reklamında olmadıgı kadar etkili ve kullanışlı yapabilirdi.
Evet şu anda dediklerinizde % 100 haklısınız.Ama kos koca devletler yıkılıyor.
Kos koca osmanlı yıkıldı neden yanlış politikalardan.Google bu şekilde devam etsin ve dişli bir rakip çıksın görün bakalım vaz geçilmez ola biliyormu ?