osmanbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
insanlar bing'de veya herhangi bir arama motorunda arama yapmıyorken google'ın daha kötü sonuçlar listelediğini nasıl bilebilir?

google, internette arama yapmanın adı oldu.
firefox tükenişlerde. chrome aldı yürüyor. adres çubuğuna yazdığınız gibi arama yapıyor ve iyi kötü insanlar aramalarını google da yenileyerek yapıyorlar.

mesela ben belirttiğiniz gibi bir aramada istediğim sonuca ulaşamıyorsam arama araçlarından son 1 yılı seçi işaretleyip aramayı yeniliyorum, google kötü sonuç çıkardı gidip binge bakayım demiyorum.

google kolay kolay unutulacak bırakılacak bir şey değil artık, bir fenomen.
evet katılıyorum google dan kolay kolay vazgeçilmiyor ama her zirvenin bir dibi de vardır,herşey ihtiyaçtan doğar ve ihtiyaçtan sonlanır. Bing pek aklıma gelmesede sonuçlarda saçmalama gördükçe yandexe gidiyorum ve enteresan özellikler gördükçe seviniyorum. Yandexin tr için en büyük hatası ya da eksigi reklam yayıncılık agını bize açmaması oldu, açsaydı kendi reklamını hiç bir TV reklamında olmadıgı kadar etkili ve kullanışlı yapabilirdi.