• 28-01-2016, 09:54:03
    #28
    Lazanya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tekel gigil, kapitalist gigil, faşist gigi, klavyeşör insanlar toplulugu tmiter, v.b tum amerikan siteleri sonunuz birgun gelecek.

    85000 kusur kayitli uye var bu forumda, 3-5 tane delikanli cikmazmi yerli arama motorumuzu yapalim, kendi programlama dilimizi olusturalim, binlerce mezun bilgisayar muhendisi var siz ne ise yararsiniz beyfendiler, miskin miskin oturup niye amerikaya hizmet ediyorsunuz.
    Sen buraya bu insanlara hakaret etmeye mi geldin?
    Belki insanlar Google'nin yaptığı bu şeylere razı, banane molfix 7/24'ten veya onlara ne? Burası r10 kimse sana burda Google gibi devi eleştiri üzerine açtığın konu için yargılamıyor çok sayıda böyle postlar mevcut zaten forum'da. Fakat sen, senin yazdıklarına eleştiri yapan insanlara abuk subuk şeyler yazıp duruyorsun. Üyelere hoş olmayan laflar kullanıyorsun, birşeyin %50'si, hiçbirşeyin %100'ünden daima iyidir ve belkide çoğu insan bu mantıkla işlerini yürütüyordur olamaz mı? Madem boyun eğmeyeceksiniz Google sistemlerine o zaman kullanmayın bu kadar basit. Ama kimse sana üyelere bu tarz konuşma hakkını vermiyor bunuda o üniversite okumuş beynine kazı arkadaşım.
  • 28-01-2016, 11:13:21
    #29
    @Lazanya; Piyasa da +30 türk arama motoru var zaten. Hepsi de arama işi görüyor google gibi olmasada işini görür ve madem bu kadar sorunlu davranıyorsunuz alın araştırın kullanın. Ama bunları araştırırkende google kullanacaksın bunu unutma.
  • 28-01-2016, 11:25:54
    #30
    vay bea , adamlar kiralamış
  • 28-01-2016, 11:30:26
    #31
    KOZBA.NET
    Lazanya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gogil.kom u ilk ciktigi siralarda altavista da ariyorduk ulasmak icin, oyle bir ingilizce kelime olmadigi icin, yazimini ilk yillarda ogrenmekte zorlandik. tabi bunu yasi yetenler bilir, acilis sayfasi gogil olmayinca internet yok sanan cahillerde bilmez.
    Sen bu egoyla çok yaşamazsın bu forumda.
  • 28-01-2016, 12:00:03
    #32
    Kansas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam siz üniversitedeyken biz portakalda vitamindik evet haklısın.

    En azından vitaminler kadar olda şu kelime espirilerine son ver. Gerçekten Atalay Demirci kadar itici geliyorsun şuan bana. Yok gıgıl.kom yok hepsihurada bilmem bi şey. Bilerek mi yazıyorsun bilmiyorum ama.

    Benim babam orta okulu bitirdiğinde siz portakalda vitamin bile değildiniz. Lakin orta okul mezunu babam bile bunların doğru yazılışını biliyor. Bunlarla kelime espirisi yaptığında kimsenin gülmeyeceğini de biliyor.

    Lütfen biraz daha vitaminlere özenelim.
    Dogrusunu yazalimda kelimeyi reklam edip olumlu sinyal mi gonderelim arama motorlarina.

    bu egoyla fazla yasaman diyen elemanda kendine guven eksikligimi var aceba, hicbir anlami olamayan kelimeden marka uretmis olab arama motoruna asikmisin yoksa.

    Hamal gibi calisalim, kirintilarla doyalim, adamlar hamuduyla gotursunmu istiyorsunuz.
    Sizin kafa yapiniz nasil? Site aciyor,icerik ekliyorsunuz, ziyaretci cekiyorsunuz, gelen ziyaretci g.adsense reklamina tiklarsa para kazaniyorsunuz (ticaret yapanlar haric tabi). Türk reklam vereninden alip, Türk reklam yayinlayanina para veriyor, komisyonculuk yapiyor, bizim uzerimizden geciniyorlar, farkinda degilmisiniz.

    Tekelci bir firma google, kullanmasak ölmeyiz de zaten.
    Turk insani caliskandir, zekidir. lafini bosami soylemisler.

    Grup kuralim, birlik olalim, gavura boyun egmeyelim.
  • 28-01-2016, 12:07:38
    #33
    KOZBA.NET
    Lazanya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dogrusunu yazalimda kelimeyi reklam edip olumlu sinyal mi gonderelim arama motorlarina.

    bu egoyla fazla yasaman diyen elemanda kendine guven eksikligimi var aceba, hicbir anlami olamayan kelimeden marka uretmis olab arama motoruna asikmisin yoksa.

    Hamal gibi calisalim, kirintilarla doyalim, adamlar hamuduyla gotursunmu istiyorsunuz.
    Sizin kafa yapiniz nasil? Site aciyor,icerik ekliyorsunuz, ziyaretci cekiyorsunuz, gelen ziyaretci g.adsense reklamina tiklarsa para kazaniyorsunuz (ticaret yapanlar haric tabi). Türk reklam vereninden alip, Türk reklam yayinlayanina para veriyor, komisyonculuk yapiyor, bizim uzerimizden geciniyorlar, farkinda degilmisiniz.

    Tekelci bir firma google, kullanmasak ölmeyiz de zaten.
    Turk insani caliskandir, zekidir. lafini bosami soylemisler.

    Grup kuralim, birlik olalim, gavura boyun egmeyelim.
    Her yıl 1 kişi çıkıyor yerli arama motoru kuralım, google a boyun eğmeyelim, birlik olalım vs vs

    Hocam bunlar imkansıza yakın işler, devlet desteği yok, forumda açılan konuların %90'ın da kavga çıkıyor, bu ortamda mı yerli arama motoru kuracaksın, hadi kolay gelsin sana.
  • 28-01-2016, 12:09:50
    #34
    Büyük firmalara diş geçmiyor malesef
  • 28-01-2016, 12:12:59
    #35
    KOZBA.NET
    Seyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Büyük firmalara diş geçmiyor malesef
    Büyük olmasının yanında ben Google'ın işini iyi yaptığını düşünenlerdenim hocam.
  • 28-01-2016, 12:27:51
    #36
    Üyeliği durduruldu
    Aklıma Bu Film Geldi Birden