Lazanya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Belki insanlar Google'nin yaptığı bu şeylere razı, banane molfix 7/24'ten veya onlara ne? Burası r10 kimse sana burda Google gibi devi eleştiri üzerine açtığın konu için yargılamıyor çok sayıda böyle postlar mevcut zaten forum'da. Fakat sen, senin yazdıklarına eleştiri yapan insanlara abuk subuk şeyler yazıp duruyorsun. Üyelere hoş olmayan laflar kullanıyorsun, birşeyin %50'si, hiçbirşeyin %100'ünden daima iyidir ve belkide çoğu insan bu mantıkla işlerini yürütüyordur olamaz mı? Madem boyun eğmeyeceksiniz Google sistemlerine o zaman kullanmayın bu kadar basit. Ama kimse sana üyelere bu tarz konuşma hakkını vermiyor bunuda o üniversite okumuş beynine kazı arkadaşım.