Lazanya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dogrusunu yazalimda kelimeyi reklam edip olumlu sinyal mi gonderelim arama motorlarina.

bu egoyla fazla yasaman diyen elemanda kendine guven eksikligimi var aceba, hicbir anlami olamayan kelimeden marka uretmis olab arama motoruna asikmisin yoksa.

Hamal gibi calisalim, kirintilarla doyalim, adamlar hamuduyla gotursunmu istiyorsunuz.
Sizin kafa yapiniz nasil? Site aciyor,icerik ekliyorsunuz, ziyaretci cekiyorsunuz, gelen ziyaretci g.adsense reklamina tiklarsa para kazaniyorsunuz (ticaret yapanlar haric tabi). Türk reklam vereninden alip, Türk reklam yayinlayanina para veriyor, komisyonculuk yapiyor, bizim uzerimizden geciniyorlar, farkinda degilmisiniz.

Tekelci bir firma google, kullanmasak ölmeyiz de zaten.
Turk insani caliskandir, zekidir. lafini bosami soylemisler.

Grup kuralim, birlik olalim, gavura boyun egmeyelim.
Her yıl 1 kişi çıkıyor yerli arama motoru kuralım, google a boyun eğmeyelim, birlik olalım vs vs

Hocam bunlar imkansıza yakın işler, devlet desteği yok, forumda açılan konuların %90'ın da kavga çıkıyor, bu ortamda mı yerli arama motoru kuracaksın, hadi kolay gelsin sana.