• 28-01-2016, 01:06:56
    #19
    Üyeliği durduruldu
    bence kasıt var bu işte google bilerek saçmalıyor ve bir amacı var ve bir muamma.

    ha sonuçta google kusursuz değil ama bu kadar da kolay manipule edilebilirliğini son 3-5 günde açılan konulardan görüyoruz. bu kadar kolay olmamalıydı yada kapanda duran peynir..

    yada google algoritma larını kontrol ve test etmek için bir departmanı yok hani maliyete girmeye gerek görmüyor salıyor panda, penguen, aslan her ne ise akabinde çıkan açıklar zaten tüm dünyada forumlarda deli gibi ifşa ediliyor. gerisi kolay teşhis konulunca tedavi reçetesi zaten yazılır.
  • 28-01-2016, 01:11:49
    #20
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Lazanya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadasim biz bilmiyormuyuz dogru yazimi nasil omalum kapitalist sitenin, hepsihorada yaziyoruz sen adamlarin ekmegine hakiki köy tereyaği suruyorsun farkinda degilsin tabi.

    gigil.kom da calisanlari bana ver, yahudi sermayesinide ver tabi, bak bakalim gigil.kom dan daha iyi bir sistemi cikarabilirmiyiz biz cilgin Türkler gorelim hep beraber.
    Şu söylediğin o kadar saçma ki anlatamam. Bu adamlar (Google) sıfırdan mı bu kadar personel ve sermaye ile başladı?

    Bu personeli ve sermayeyi versinler, zaten bir sistem çıkaramıyorsan bakırköyde inzivaya çekil.
  • 28-01-2016, 03:51:01
    #21
    Siz bilmezsiniz. Buna seo diyorlar.
  • 28-01-2016, 07:47:36
    #22
    tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu söylediğin o kadar saçma ki anlatamam. Bu adamlar (Google) sıfırdan mı bu kadar personel ve sermaye ile başladı?

    Bu personeli ve sermayeyi versinler, zaten bir sistem çıkaramıyorsan bakırköyde inzivaya çekil.
    gigili tanrilastiranlarin bakirkoyde inzivaya cekilmesi lazim asıl.
    adamlar tekelci, ilk sayfayi ayni sahislara parsellemisler (dogrudan para donecek konularda),
    siz webmastercikler de hep ayni malum kapitalist sirketlere hizmet ediyorsunuz farkindamisiniz, o malum sitelerin reklamlari sizin siteciginizde yayinlaniyor, onlar ticaret yapiyor, siz ne satiyorsunuz? Bu cark boyle donup duruyor, milyar dolarlari birileri ceplerine indirirken siz,biz, oyle mal mal bakiyoruz bi kirintida bize dusermi diye.

    gigil ve onun tekelci, kapitalist, emperyalist sahipleri, sonunuz elbet birgun gelecek.
  • 28-01-2016, 08:23:14
    #23
    Lazanya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gigili tanrilastiranlarin bakirkoyde inzivaya cekilmesi lazim asıl.
    adamlar tekelci, ilk sayfayi ayni sahislara parsellemisler (dogrudan para donecek konularda),
    siz webmastercikler de hep ayni malum kapitalist sirketlere hizmet ediyorsunuz farkindamisiniz, o malum sitelerin reklamlari sizin siteciginizde yayinlaniyor, onlar ticaret yapiyor, siz ne satiyorsunuz? Bu cark boyle donup duruyor, milyar dolarlari birileri ceplerine indirirken siz,biz, oyle mal mal bakiyoruz bi kirintida bize dusermi diye.

    gigil ve onun tekelci, kapitalist, emperyalist sahipleri, sonunuz elbet birgun gelecek.
    Bu foruma üye olma amacınız nedir hocam ? burası webmaster forumu ama anladığım kadarıyla sizin web ile alakanız yok
  • 28-01-2016, 08:49:04
    #24
    resimdeki sen isen eger cocuk,
    biz universitede iken sen portakalda vitamindin sanirim.
    web ile alakamiz var elbet, de siz biz neye hizmet ediyoruz farkinda degilsiniz ondan bahsediyorum ben.
  • 28-01-2016, 09:02:05
    #25
    Lazanya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    resimdeki sen isen eger cocuk,
    biz universitede iken sen portakalda vitamindin sanirim.
    web ile alakamiz var elbet, de siz biz neye hizmet ediyoruz farkinda degilsiniz ondan bahsediyorum ben.
    User-agent: Googlebot
    Disallow: /
    3 sayfadır googleye atıfta bulunuyorsunuz ( burada çoğu kişi sevmez googleyi ama ekmek yer çünkü google tekelleşti bunun önüne geçilmez varsa babayiğit kursun google gibi bir sistem googleden daha iyi para kazandırsın bana kullanalım) üstteki kodu sitenize ekleyin paylaşın sitenizi, burada ben de dahil herkes helal olsun sadece konuşmuyor icraat yapıyor diyecektir.
  • 28-01-2016, 09:13:41
    #26
    tekel gigil, kapitalist gigil, faşist gigi, klavyeşör insanlar toplulugu tmiter, v.b tum amerikan siteleri sonunuz birgun gelecek.

    85000 kusur kayitli uye var bu forumda, 3-5 tane delikanli cikmazmi yerli arama motorumuzu yapalim, kendi programlama dilimizi olusturalim, binlerce mezun bilgisayar muhendisi var siz ne ise yararsiniz beyfendiler, miskin miskin oturup niye amerikaya hizmet ediyorsunuz.
  • 28-01-2016, 09:37:11
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Lazanya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tekel gigil, kapitalist gigil, faşist gigi, klavyeşör insanlar toplulugu tmiter, v.b tum amerikan siteleri sonunuz birgun gelecek.

    85000 kusur kayitli uye var bu forumda, 3-5 tane delikanli cikmazmi yerli arama motorumuzu yapalim, kendi programlama dilimizi olusturalim, binlerce mezun bilgisayar muhendisi var siz ne ise yararsiniz beyfendiler, miskin miskin oturup niye amerikaya hizmet ediyorsunuz.
    Hocam siz üniversitedeyken biz portakalda vitamindik evet haklısın.

    En azından vitaminler kadar olda şu kelime espirilerine son ver. Gerçekten Atalay Demirci kadar itici geliyorsun şuan bana. Yok gıgıl.kom yok hepsihurada bilmem bi şey. Bilerek mi yazıyorsun bilmiyorum ama.

    Benim babam orta okulu bitirdiğinde siz portakalda vitamin bile değildiniz. Lakin orta okul mezunu babam bile bunların doğru yazılışını biliyor. Bunlarla kelime espirisi yaptığında kimsenin gülmeyeceğini de biliyor.

    Lütfen biraz daha vitaminlere özenelim.