Şu söylediğin o kadar saçma ki anlatamam. Bu adamlar (Google) sıfırdan mı bu kadar personel ve sermaye ile başladı?
Bu personeli ve sermayeyi versinler, zaten bir sistem çıkaramıyorsan bakırköyde inzivaya çekil.
gigili tanrilastiranlarin bakirkoyde inzivaya cekilmesi lazim asıl.
adamlar tekelci, ilk sayfayi ayni sahislara parsellemisler (dogrudan para donecek konularda),
siz webmastercikler de hep ayni malum kapitalist sirketlere hizmet ediyorsunuz farkindamisiniz, o malum sitelerin reklamlari sizin siteciginizde yayinlaniyor, onlar ticaret yapiyor, siz ne satiyorsunuz? Bu cark boyle donup duruyor, milyar dolarlari birileri ceplerine indirirken siz,biz, oyle mal mal bakiyoruz bi kirintida bize dusermi diye.
gigil ve onun tekelci, kapitalist, emperyalist sahipleri, sonunuz elbet birgun gelecek.