• 27-01-2016, 15:46:04
    #10
    bantumi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    her bireyin protesto özgürlüğü vardır hocam protesto edebilirsiniz bu durumu
    Protesto ediyorum evet. Son bir haftadir iyice sacmaladi bu giigil.kom
    Nerde spam site var ilk sayfalara tasidi, ornegini verdigim gibi ilk yedi sonucu birilerine parselledi.
    Guya 17 ocak guncellemesinin cok iyi sonuclari olacakti, kocaman bi yuhhhhhhhhh, yaziklar olsun sana gigil.
  • 27-01-2016, 15:58:50
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Google hacklendi basligi cok sacma olmus googleyi hackleseler neden arama siralamasiyla oynasinlar direk google.comu yonlendirir kendi sitesine
  • 27-01-2016, 16:05:41
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Lazanya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gogil'i dag yapan sizsiniz, ve tabi gogili internetin kendisi sanan cahiller, farzimisal.kom u tarayici yerine gogilin arama kismina yazan cahiller.
    Çin de yasaklidir o iki kapitalist ,emperyalist, faşist, uyuz karekök, uyuz üstü 1000, o meşhur site ,1.5 milyar insanin bi yerimi eksiliyor.
    cinde kacak olarak googleyi kullananlarin sayisida 1 milyar

    O degilde siz bazi seylerin farkinda degilsiniz ve googleyi sadece arama motoru olarak goruyorsunuz.

    Teknik olarak google 10 dk hizmet vermesin, dunya kaosu yasar ve telafisi 2 ay surer.

    Saniyede googlede yapilan aramanin farkinda degilsiniz tabi, bol keseden atip protesto edelim diyorsunuz

    Rica ederim biraz mantiginizla konusun, isinize gelmedimi yada azcik size faydasi olmasin birseyleri kotulemeyi cok iyi beceriyorsunuz.

    Googleyi kullanmiyor diyen cin'in 2 milyar nufusu ona bisey yapamiyorsa hadi turkiyede protesto etsin ne yazar ?

    Diyecegim o ki, googlenin mantigini bos yere sorgulamayin, sizin o mantiga erismeniz icin nirvanayi gormeniz gerek.

    Zaten yaptiginiz elestiriden konunun samimiyetsizligide ortaya cikiyor.

    Saygi cercevesinde bende sizi protesto ediyorum
  • 27-01-2016, 16:13:23
    #13
    TemaTasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google hacklendi basligi cok sacma olmus googleyi hackleseler neden arama siralamasiyla oynasinlar direk google.comu yonlendirir kendi sitesine
    o zaman gigila sor bakalim mübalağa neymis.
    musti_com adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cinde kacak olarak googleyi kullananlarin sayisida 1 milyar

    O degilde siz bazi seylerin farkinda degilsiniz ve googleyi sadece arama motoru olarak goruyorsunuz.

    Teknik olarak google 10 dk hizmet vermesin, dunya kaosu yasar ve telafisi 2 ay surer.

    Saniyede googlede yapilan aramanin farkinda degilsiniz tabi, bol keseden atip protesto edelim diyorsunuz

    Rica ederim biraz mantiginizla konusun, isinize gelmedimi yada azcik size faydasi olmasin birseyleri kotulemeyi cok iyi beceriyorsunuz.

    Googleyi kullanmiyor diyen cin'in 2 milyar nufusu ona bisey yapamiyorsa hadi turkiyede protesto etsin ne yazar ?

    Diyecegim o ki, googlenin mantigini bos yere sorgulamayin, sizin o mantiga erismeniz icin nirvanayi gormeniz gerek.

    Zaten yaptiginiz elestiriden konunun samimiyetsizligide ortaya cikiyor.

    Saygi cercevesinde bende sizi protesto ediyorum
    Arkadas bizde farkindayiz işin teknik detaylarini dusunebiliyoruz. Elestirmek samimiyetsizlik olarak ne zamandan beri gorulmeye baslandi anlamiyorum.
    isime gelmedigi icin degil benim tepkim, bahsettigim kelimede rekabet etmiyorum, rekabet edilecek bir kelime de degil zaten.

    yillardir bu boyle, ilk sayfalari birilerine parselledi gigil, o malum sitelerin gelirlerinden pay aldigini dusunuyorum.
  • 27-01-2016, 16:21:18
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Lazanya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o zaman gigila sor bakalim mübalağa neymis.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:13:23 -->-> Daha önceki mesaj 16:06:32 --


    Arkadas bizde farkindayiz işin teknik detaylarini dusunebiliyoruz. Elestirmek samimiyetsizlik olarak ne zamandan beri gorulmeye baslandi anlamiyorum.
    isime gelmedigi icin degil benim tepkim, o kelimede bahsettigim rekabet etmiyorum, rekabet edilecek bir kelime de degil zaten.
    yillardir bu boyle, ilk sayfalari birilerine parselledi gigil, o malum sitelerin gelirlerinden pay aldigini dusunuyorum.
    Daha iyi bir algoritma yazabilir misiniz ? Şuan yandex bile Google alt yapısını ve kaynaklarını kullanıyor. Daha iyisini yazarsanız bizde onu kullanırız neden kullanmayalım. Ha bir öneriniz vardır mesela burada basit tepkiler vermek yerine Twitter gibi yerlerden Google yöneticilerine ulaşabilir ve tavsiyelerinizi iletebilirsiniz diye düşünüyorum.
  • 27-01-2016, 16:23:59
    #15
    Üyeliği durduruldu
    mutluolmakicin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hepsiburadayı meydan mı okuyorsun? : D adamların sayfa gösterimini ile hayatın boyunca görmemişin burda laf yapıyorsun, çok komik
    çok mü büyük bu hepsiburada
  • 27-01-2016, 16:33:05
    #16
    Arkadasim biz bilmiyormuyuz dogru yazimi nasil omalum kapitalist sitenin, hepsihorada yaziyoruz sen adamlarin ekmegine hakiki köy tereyaği suruyorsun farkinda degilsin tabi.

    gigil.kom da calisanlari bana ver, yahudi sermayesinide ver tabi, bak bakalim gigil.kom dan daha iyi bir sistemi cikarabilirmiyiz biz cilgin Türkler gorelim hep beraber.
  • 28-01-2016, 00:18:41
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Lazanya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadasim biz bilmiyormuyuz dogru yazimi nasil omalum kapitalist sitenin, hepsihorada yaziyoruz sen adamlarin ekmegine hakiki köy tereyaği suruyorsun farkinda degilsin tabi.

    gigil.kom da calisanlari bana ver, yahudi sermayesinide ver tabi, bak bakalim gigil.kom dan daha iyi bir sistemi cikarabilirmiyiz biz cilgin Türkler gorelim hep beraber.

    Adamlar çalışanları bir anda mı aldı sanıyorsunuz ? Google nasıl kuruldu haberiniz var mı acaba .
  • 28-01-2016, 00:51:49
    #18
    bu aralar google dayıya birşeyler olmuş ama bakalım.