o zaman gigila sor bakalim mübalağa neymis.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:13:23 -->-> Daha önceki mesaj 16:06:32 --
Arkadas bizde farkindayiz işin teknik detaylarini dusunebiliyoruz. Elestirmek samimiyetsizlik olarak ne zamandan beri gorulmeye baslandi anlamiyorum.
isime gelmedigi icin degil benim tepkim, o kelimede bahsettigim rekabet etmiyorum, rekabet edilecek bir kelime de degil zaten.
yillardir bu boyle, ilk sayfalari birilerine parselledi gigil, o malum sitelerin gelirlerinden pay aldigini dusunuyorum.
Daha iyi bir algoritma yazabilir misiniz ? Şuan yandex bile Google alt yapısını ve kaynaklarını kullanıyor. Daha iyisini yazarsanız bizde onu kullanırız neden kullanmayalım. Ha bir öneriniz vardır mesela burada basit tepkiler vermek yerine Twitter gibi yerlerden Google yöneticilerine ulaşabilir ve tavsiyelerinizi iletebilirsiniz diye düşünüyorum.