gigili tanrilastiranlarin bakirkoyde inzivaya cekilmesi lazim asıl.
adamlar tekelci, ilk sayfayi ayni sahislara parsellemisler (dogrudan para donecek konularda),
siz webmastercikler de hep ayni malum kapitalist sirketlere hizmet ediyorsunuz farkindamisiniz, o malum sitelerin reklamlari sizin siteciginizde yayinlaniyor, onlar ticaret yapiyor, siz ne satiyorsunuz? Bu cark boyle donup duruyor, milyar dolarlari birileri ceplerine indirirken siz,biz, oyle mal mal bakiyoruz bi kirintida bize dusermi diye.
gigil ve onun tekelci, kapitalist, emperyalist sahipleri, sonunuz elbet birgun gelecek.
Bu foruma üye olma amacınız nedir hocam ? burası webmaster forumu ama anladığım kadarıyla sizin web ile alakanız yok