• 07-09-2015, 02:28:28
    #28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Cycl0ne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Resim değil de sadece css ve js için kullanılacaksa link çıkışı olarak sayılır mı?
    Şimdi tutupta xhtml'i w3 ten okutmayıp, sırf çıkış olmasın sitemize gömersek adama sorarlar; "Ne iş" diye.
    İşkillenilecek bir durumdur.
    Sisteme katkın olacak, olması gereken şeyi olması gereken yerden okutacaksın.
    Doğru ve kontrol altında tuttuğunuz çıkışlar olduğu sürece fazla çıkışın bir zararı olmaz.
    X sitemin ana sayfasında 500 e yakın çıkış var, ve 4 yıldırda ciddi bir kelimede haaala ilk 3 sırada gider gelir. Yani hiç bir zararı yoktur bana/siteme.
    Biraz büyük düşünmek, detayda kaybolmamak lazım.
    56 k devri çoktan bitti.
    Etrafa bakmak lazım
    Her sokak başına kamera, her dolmuşa otobüse kamera koyuluyor.
    Diyeceğim şu ki; Alt yapı giderek güçleniyor ki bu kadar şey sürekli büyüyerek devam ediyor.
    Amazon.com değilseniz, farklı yerlerden okutmak o kadar da elzem bir durum değil.
    Sorunuzun cevabı ise; Evet, Onlar da çıkıştır, hatta bi font bile yüklediğinizde o da, nerdeyse her şey çıkıştır. Ama dediğim gibi, detaylarda kaybolmamak lazım.

    Sevgiler
    .
  • 07-09-2015, 04:10:58
    #29
    Dışarıya link vermenin ne olduğunu öğrenip öyle konu açın bence.

    XOOM 2 ME cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 07-09-2015, 04:55:35
    #30
    Bilo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi tutupta xhtml'i w3 ten okutmayıp, sırf çıkış olmasın sitemize gömersek adama sorarlar; "Ne iş" diye.
    İşkillenilecek bir durumdur.
    Sisteme katkın olacak, olması gereken şeyi olması gereken yerden okutacaksın.
    Doğru ve kontrol altında tuttuğunuz çıkışlar olduğu sürece fazla çıkışın bir zararı olmaz.
    X sitemin ana sayfasında 500 e yakın çıkış var, ve 4 yıldırda ciddi bir kelimede haaala ilk 3 sırada gider gelir. Yani hiç bir zararı yoktur bana/siteme.
    Biraz büyük düşünmek, detayda kaybolmamak lazım.
    56 k devri çoktan bitti.
    Etrafa bakmak lazım
    Her sokak başına kamera, her dolmuşa otobüse kamera koyuluyor.
    Diyeceğim şu ki; Alt yapı giderek güçleniyor ki bu kadar şey sürekli büyüyerek devam ediyor.
    Amazon.com değilseniz, farklı yerlerden okutmak o kadar da elzem bir durum değil.
    Sorunuzun cevabı ise; Evet, Onlar da çıkıştır, hatta bi font bile yüklediğinizde o da, nerdeyse her şey çıkıştır. Ama dediğim gibi, detaylarda kaybolmamak lazım.

    Sevgiler
    .
    Çok yanlış yorumlar yapmışsın hatta saçmalamışsın. Font bile yüklediğinde link çıkışı sayılmaz. Sadece dışarıdan alınan kaynak olarak gözükür ve istekler tarafında sitenin geç açılmasına sağlar. Link çıkışı sadece a tagları ile olur, diğer hiç bir şey link çıkışı sayılmaz.

    İlgili video burada;

    https://www.youtube.com/watch?v=nlByfISlj5w
  • 07-09-2015, 12:05:35
    #31
    iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok yanlış yorumlar yapmışsın hatta saçmalamışsın. Font bile yüklediğinde link çıkışı sayılmaz. Sadece dışarıdan alınan kaynak olarak gözükür ve istekler tarafında sitenin geç açılmasına sağlar. Link çıkışı sadece a tagları ile olur, diğer hiç bir şey link çıkışı sayılmaz.

    İlgili video burada;

    https://www.youtube.com/watch?v=nlByfISlj5w
    O zaman saçmalamadan söyleyim;

    "kaynak olarak gözükür" diyorsunuz da, peki nasıl oluyorda kaynağı veren back elde etmiş oluyor? (backlerinde bi ton türü var sonuçta, olumlu/olumsuz sinyal üretiminden bahsetmiyorum)

    bir: her back faydalıdır demiyorum.
    iki: Üretici back elde ediyorsa tüketici de çıkış yapmış demektir... bu kadar basit.

    Üretici = dağıtıcı (font, resim, yazı, dosya vb.)
    tüketici: üreticinin malzemesini sitesine gömerek kullanan

    yine de herkes bildiğini yapsın, ama ilgili rfc dokümanlarını bulup okumanızı tavsiye ederim.

    Sevgiler
    .
  • 07-09-2015, 15:46:43
    #32
    Bilo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman saçmalamadan söyleyim;

    "kaynak olarak gözükür" diyorsunuz da, peki nasıl oluyorda kaynağı veren back elde etmiş oluyor? (backlerinde bi ton türü var sonuçta, olumlu/olumsuz sinyal üretiminden bahsetmiyorum)

    bir: her back faydalıdır demiyorum.
    iki: Üretici back elde ediyorsa tüketici de çıkış yapmış demektir... bu kadar basit.

    Üretici = dağıtıcı (font, resim, yazı, dosya vb.)
    tüketici: üreticinin malzemesini sitesine gömerek kullanan

    yine de herkes bildiğini yapsın, ama ilgili rfc dokümanlarını bulup okumanızı tavsiye ederim.

    Sevgiler
    .
    Back geri demek ingilizcede ama bu tarz resim kullanımlarında geri dönüş olmayacağı için backlink çıkışı olarak da görünmez. Geri dönüş alacağın herşey backlink olarak görülür.

    Hatta sana şöyle de bir örnek vereyim, google gizli eklenen linklere ilk başta olumlu tepki verir, yani h*cklink alan kişilerin olumlu tepkilerini gösterir, dah sonra ise detayları incelediğinde google o linklerin gizli yani şaşırtmalı backlink olduğunu anlar.

    İçinde geri olan birşeyden hiçbir şekilde dönüş alamıyorsun bu geri olmuş sayılmaz.

    Backlink tektir, a tag içerisinde kullanmadığın hiçbirşey backlink olmaz.
  • 07-09-2015, 22:12:05
    #33
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dışarıya link vermenin ne olduğunu öğrenip öyle konu açın bence.

    XOOM 2 ME cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Valla senin gibiler ile hiç tartışmaya girebilecek vaktim yok sen biraz ılımlı ve olumlu düzgün yorum yapmayı öğren önce. Senden seo konusunda daha başarılı olduğuma dair %100000000000 kalıbımı basarak iddaaya giriyorum hangi sektörlerde kaç k ziyaretçiye sahip sitelerin var? benim günlük 5k dan başlayarak 50k 100k ve 150k lık sitelerim var yarışalım mı illa senin gibi kişilerle ? komik neyse uzatmayacağım istişare yapıyoruz sen anlamazsın.

    Arkadaşlar yorumlar için tek tek teşekkür ederim elbette herkese göre bir durum var ortasını bulabilmek çok zor sonuçta seo deneme yanılma yöntemleri ile çözülüyor bir şekilde. Siteye cdn servisini aktif ettim sonucu sizlerle paylaşacağım.
  • 07-09-2015, 23:26:39
    #34
    Minamber adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla senin gibiler ile hiç tartışmaya girebilecek vaktim yok sen biraz ılımlı ve olumlu düzgün yorum yapmayı öğren önce. Senden seo konusunda daha başarılı olduğuma dair %100000000000 kalıbımı basarak iddaaya giriyorum hangi sektörlerde kaç k ziyaretçiye sahip sitelerin var? benim günlük 5k dan başlayarak 50k 100k ve 150k lık sitelerim var yarışalım mı illa senin gibi kişilerle ? komik neyse uzatmayacağım istişare yapıyoruz sen anlamazsın.

    Arkadaşlar yorumlar için tek tek teşekkür ederim elbette herkese göre bir durum var ortasını bulabilmek çok zor sonuçta seo deneme yanılma yöntemleri ile çözülüyor bir şekilde. Siteye cdn servisini aktif ettim sonucu sizlerle paylaşacağım.
    Hocam, peki Header Link durumunu incelediniz mi ? çünkü o gerçekten hayati önem taşıyor.. Dublicated'e düşmemek içinde tavsiyem, Subdomain e özel robot.txt oluşturmanız..

    Sadece belirli klasörleri Allow yapmanız üstüne olacaktır.
  • 08-09-2015, 00:37:41
    #35
    Minamber adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla senin gibiler ile hiç tartışmaya girebilecek vaktim yok sen biraz ılımlı ve olumlu düzgün yorum yapmayı öğren önce. Senden seo konusunda daha başarılı olduğuma dair %100000000000 kalıbımı basarak iddaaya giriyorum hangi sektörlerde kaç k ziyaretçiye sahip sitelerin var? benim günlük 5k dan başlayarak 50k 100k ve 150k lık sitelerim var yarışalım mı illa senin gibi kişilerle ? komik neyse uzatmayacağım istişare yapıyoruz sen anlamazsın.

    Arkadaşlar yorumlar için tek tek teşekkür ederim elbette herkese göre bir durum var ortasını bulabilmek çok zor sonuçta seo deneme yanılma yöntemleri ile çözülüyor bir şekilde. Siteye cdn servisini aktif ettim sonucu sizlerle paylaşacağım.
    Cevap verip onurlandırmayacağım.
  • 08-09-2015, 16:57:54
    #36
    iWorks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam, peki Header Link durumunu incelediniz mi ? çünkü o gerçekten hayati önem taşıyor.. Dublicated'e düşmemek içinde tavsiyem, Subdomain e özel robot.txt oluşturmanız..

    Sadece belirli klasörleri Allow yapmanız üstüne olacaktır.
    Cdn sub domain adresinde zaten indeks yok, ana site açılmıyor şuanda. Robots oluşturmadım ek olarak zaten sayfa yok geliyor.

    Header link durumu derken tam olarak anlamadım hocam?