Çok yanlış yorumlar yapmışsın hatta saçmalamışsın. Font bile yüklediğinde link çıkışı sayılmaz. Sadece dışarıdan alınan kaynak olarak gözükür ve istekler tarafında sitenin geç açılmasına sağlar. Link çıkışı sadece a tagları ile olur, diğer hiç bir şey link çıkışı sayılmaz.
İlgili video burada;
https://www.youtube.com/watch?v=nlByfISlj5w
O zaman
saçmalamadan söyleyim;
"kaynak olarak gözükür" diyorsunuz da, peki nasıl oluyorda kaynağı veren back elde etmiş oluyor? (backlerinde bi ton türü var sonuçta, olumlu/olumsuz sinyal üretiminden bahsetmiyorum)
bir: her back faydalıdır demiyorum.
iki: Üretici back elde ediyorsa tüketici de çıkış yapmış demektir... bu kadar basit.
Üretici = dağıtıcı (font, resim, yazı, dosya vb.)
tüketici: üreticinin malzemesini sitesine
gömerek kullanan
yine de herkes bildiğini yapsın, ama ilgili rfc dokümanlarını bulup okumanızı tavsiye ederim.
Sevgiler
.