iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok yanlış yorumlar yapmışsın hatta saçmalamışsın. Font bile yüklediğinde link çıkışı sayılmaz. Sadece dışarıdan alınan kaynak olarak gözükür ve istekler tarafında sitenin geç açılmasına sağlar. Link çıkışı sadece a tagları ile olur, diğer hiç bir şey link çıkışı sayılmaz.

İlgili video burada;

https://www.youtube.com/watch?v=nlByfISlj5w
O zaman saçmalamadan söyleyim;

"kaynak olarak gözükür" diyorsunuz da, peki nasıl oluyorda kaynağı veren back elde etmiş oluyor? (backlerinde bi ton türü var sonuçta, olumlu/olumsuz sinyal üretiminden bahsetmiyorum)

bir: her back faydalıdır demiyorum.
iki: Üretici back elde ediyorsa tüketici de çıkış yapmış demektir... bu kadar basit.

Üretici = dağıtıcı (font, resim, yazı, dosya vb.)
tüketici: üreticinin malzemesini sitesine gömerek kullanan

yine de herkes bildiğini yapsın, ama ilgili rfc dokümanlarını bulup okumanızı tavsiye ederim.

Sevgiler
.