Resim değil de sadece css ve js için kullanılacaksa link çıkışı olarak sayılır mı?
Şimdi tutupta xhtml'i w3 ten okutmayıp, sırf çıkış olmasın sitemize gömersek adama sorarlar; "Ne iş" diye.
İşkillenilecek bir durumdur.
Sisteme katkın olacak, olması gereken şeyi olması gereken yerden okutacaksın.
Doğru ve kontrol altında tuttuğunuz çıkışlar olduğu sürece fazla çıkışın bir zararı olmaz.
X sitemin ana sayfasında 500 e yakın çıkış var, ve 4 yıldırda ciddi bir kelimede haaala ilk 3 sırada gider gelir. Yani hiç bir zararı yoktur bana/siteme.
Biraz büyük düşünmek, detayda kaybolmamak lazım.
56 k devri çoktan bitti.
Etrafa bakmak lazım
Her sokak başına kamera, her dolmuşa otobüse kamera koyuluyor.
Diyeceğim şu ki; Alt yapı giderek güçleniyor ki bu kadar şey sürekli büyüyerek devam ediyor.
Amazon.com değilseniz, farklı yerlerden okutmak o kadar da elzem bir durum değil.
Sorunuzun cevabı ise; Evet, Onlar da çıkıştır, hatta bi font bile yüklediğinizde o da, nerdeyse her şey çıkıştır. Ama dediğim gibi, detaylarda kaybolmamak lazım.
Sevgiler
.