Css, Javascript gibi dosyaları çağırırken
<script src=""></script> <link .....kodlarını kullanırız. Tarayıcı bu kodu okuduğunda ilgili adrese bağlanır ve çalıştırır.
Cümle içerisinde kullandığım "çalıştırır" kelimesi çok ayrı bir mevzu. DOM ve CSSOM oluşturulması vs. javascript'in çalışması...
Konuyla bir alakası yok ama bu konuyla ilgili 2 sayfa yazı yazabilirim.
Sizin dışarıdan çağırdığınız bunun gibi dosyalar ile tarayıcı ilgili dosyaları oraya bağlanıp alır. Yani link çıkışı falan yapmış olmuyorsunuz. Farklı bir url üzerinden dosya yükletmiş oluyorsunuz, karşı tarafa.
Başka adreslere request göndermenizin hiçbir zararı yoktur sitenize. Web sayfanızın hangi domainlere request gönderdiğini merak ediyorsanız, developer tools'u açıp Sources kısmından izleyebilirsiniz.
Bazı bilgisiz insanlar bunun zararlı olduğunu söylemiş galiba. Tam okuyamadım tüm yorumları.
Böyle birşey yok arkadaşlar. Kıçınızdan element uydurmayın. Tasarımcı olamadım, yazılımcı olamadım, hiçbi halta haramıyorum bari seo'cu olayım diye kasmayın bu kadar.
Sende kardeşim, bu seo sitelerini ve türkçe seo yazılarını hiç dikkate alma. Ne söyleniyorsa tersini yap. Burada tartıştığınız bu konuların aslında o kadarda önemi olduğunu düşünmüyorum.