• 09-09-2015, 10:26:11
    #46
    Forumda link çıkışı olarak bahsedilen şey ise, web sayfanızdan başka bir internet adresine verilen linklerdir. Örneğin a.com sitesinin, c.com'a bağlantı vermesi.

    Css, Javascript gibi dosyaları çağırırken
    <script src=""></script> <link .....
    kodlarını kullanırız. Tarayıcı bu kodu okuduğunda ilgili adrese bağlanır ve çalıştırır.

    Cümle içerisinde kullandığım "çalıştırır" kelimesi çok ayrı bir mevzu. DOM ve CSSOM oluşturulması vs. javascript'in çalışması...
    Konuyla bir alakası yok ama bu konuyla ilgili 2 sayfa yazı yazabilirim.

    Sizin dışarıdan çağırdığınız bunun gibi dosyalar ile tarayıcı ilgili dosyaları oraya bağlanıp alır. Yani link çıkışı falan yapmış olmuyorsunuz. Farklı bir url üzerinden dosya yükletmiş oluyorsunuz, karşı tarafa.

    Başka adreslere request göndermenizin hiçbir zararı yoktur sitenize. Web sayfanızın hangi domainlere request gönderdiğini merak ediyorsanız, developer tools'u açıp Sources kısmından izleyebilirsiniz.

    Bazı bilgisiz insanlar bunun zararlı olduğunu söylemiş galiba. Tam okuyamadım tüm yorumları.

    Böyle birşey yok arkadaşlar. Kıçınızdan element uydurmayın. Tasarımcı olamadım, yazılımcı olamadım, hiçbi halta haramıyorum bari seo'cu olayım diye kasmayın bu kadar.

    Sende kardeşim, bu seo sitelerini ve türkçe seo yazılarını hiç dikkate alma. Ne söyleniyorsa tersini yap. Burada tartıştığınız bu konuların aslında o kadarda önemi olduğunu düşünmüyorum.
  • 09-09-2015, 16:23:02
    #47
    karacoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda link çıkışı olarak bahsedilen şey ise, web sayfanızdan başka bir internet adresine verilen linklerdir. Örneğin a.com sitesinin, c.com'a bağlantı vermesi.

    Css, Javascript gibi dosyaları çağırırken
    <script src=""></script> <link .....
    kodlarını kullanırız. Tarayıcı bu kodu okuduğunda ilgili adrese bağlanır ve çalıştırır.

    Cümle içerisinde kullandığım "çalıştırır" kelimesi çok ayrı bir mevzu. DOM ve CSSOM oluşturulması vs. javascript'in çalışması...
    Konuyla bir alakası yok ama bu konuyla ilgili 2 sayfa yazı yazabilirim.

    Sizin dışarıdan çağırdığınız bunun gibi dosyalar ile tarayıcı ilgili dosyaları oraya bağlanıp alır. Yani link çıkışı falan yapmış olmuyorsunuz. Farklı bir url üzerinden dosya yükletmiş oluyorsunuz, karşı tarafa.

    Başka adreslere request göndermenizin hiçbir zararı yoktur sitenize. Web sayfanızın hangi domainlere request gönderdiğini merak ediyorsanız, developer tools'u açıp Sources kısmından izleyebilirsiniz.

    Bazı bilgisiz insanlar bunun zararlı olduğunu söylemiş galiba. Tam okuyamadım tüm yorumları.

    Böyle birşey yok arkadaşlar. Kıçınızdan element uydurmayın. Tasarımcı olamadım, yazılımcı olamadım, hiçbi halta haramıyorum bari seo'cu olayım diye kasmayın bu kadar.

    Sende kardeşim, bu seo sitelerini ve türkçe seo yazılarını hiç dikkate alma. Ne söyleniyorsa tersini yap. Burada tartıştığınız bu konuların aslında o kadarda önemi olduğunu düşünmüyorum.
    Bilgi için teşekkürler hocam. Bilgili veya bilgisiz demeyelim ama herkesin bir bakış açısı var ahmet sola bakar mehmet sağa bakar bir şekilde orta yol bulunur çünkü çok ince bir noktaya parmak bastım. Bazı arkadaşlarda şunu söylüyor " yahu kardeşim çok ince düşünüyorsun " ama seo'da ince düşünenler kazanıyor zaten ben seo yaparken chrome tarayıcısını bile bilgisayarımda kullanmıyorum x bir bilgisayar için farklı ip, farklı modem kullanıyorum ve şuanda ortalama 5k dan 150k ya kadar günlük ziyaretçiye sahip olan sitelerim var. İnansınlar ki seo'da kıl olmak oldukça önemli ben bu tarz ince ayrıntıları araştırdığım için başarılı oluyorum birazda cin fikir + tecrübe ve teknik eklenince işler harika gidiyor ÇOK ŞÜKÜR.

    Tekrar yorumunuz için teşekkürler hocam.

    NOT: CDN servisini ortalama 2-3 gündür kullanıyorum oldukça hız artışı var ve ziyaretçi sayım hiçbir ekstra durum yapmadan %2 civarında arttı. 150k'lık bir sayıda %2 oldukça önemlidir. Tekrar olan bitenleri paylaşacağım.