• 08-04-2015, 02:27:58
    #10
    Bildiklerimden ne zaman şaştıysam yanıldım.
    Birşeyi iyi biliyorum iyi spammerim size göre seo bana göre spam 😇
    • aLKaDraZ
    aLKaDraZ bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 08-04-2015, 02:28:21
    #11
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelin bir iş kuralım bu pc işlerinden kurtulalım
    ne işi kuracaz reis ya site yaparız ya site satarız ya hosting satarız yada
    domain r10 da normal birini bulmak zor pc hayatımıza öyle bir girmiş ki çık işin içinden çıkabilirsen
  • 08-04-2015, 02:51:42
    #12
    aLKaDraZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pc işi zor iştir bakma Bazen ben kendimi hapiste gibi hissediyorum. Ama emin ol real bir iş kursanda web adamı çekiyor yine söteye yerlesiyorsun zamanla Ben öyleyim şuan mesela.
    can sıkıntısına artık youtube dan cin musallattı,şubu ilmine merak saldım bir 400 video izledim sanırım tavsiye ederim

    üstüne birde lol e başladım

    günde 1 saat yürüyorum

    çayı bıraktım şeker çor zararlı.aman arkadaşlar .

    3-5 parada geliyor çalışmasamda

    ama gel görki beyler bir şey eksik şimdi farkettim hatun lazım bana sanırım

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:51:42 -->-> Daha önceki mesaj 02:49:54 --

    atmaca18 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne işi kuracaz reis ya site yaparız ya site satarız ya hosting satarız yada
    domain r10 da normal birini bulmak zor pc hayatımıza öyle bir girmiş ki çık işin içinden çıkabilirsen
    öyle bir iş olmalıki sağa sola gitmeliyiz milletimi götürürüz artık ne yaparız keyif veren bişiler olmalı Bu pc hayatı hareketsizlik insanı erken öldürür.


    artık sıkıldım iyice open dns gibi dns servisi kurabilecek biri varsa benimle iletişime geçsin köşeyi dönüp bir çine gidek.
    • aLKaDraZ
    aLKaDraZ bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 08-04-2015, 09:21:39
    #13
    yine kral
  • 08-04-2015, 10:19:09
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    suyunu çıkarmadan 3 beyazı da kullanırım.
    spor falan yok, zaten tüm günüm spor
    içim sıkıldıkça namaz kılarım.
    haftada 1 veya 2 gün satranç günlerimiz var.
    25 yıldır oynarız, hayatımda en çok ve tek sevdiğim uğraştır.
    hile hurda yok, şans yok, yalan dolan dümen sahtekarlık hırs yok

    Önümde hep 4 şey yazar. Hayatımın her noktasında kullanırım. Tavsiye ederim, hayatınız düzene girer;

    1) Acil ve Önemli
    2) Acil Değil ama Önemli
    3) Acil ama Önemli Değil
    4) Acil Değil, Önemli de Değil

    Yapacağım şeyin bunlardan hangisine dahil olduğuna bakar, ona göre sıraya koyarım.
    İşimin sırrı budur.
    1 (bir) numara seni ayakta tutar, yaşamanı sağlar.
    2 (iki) numara ise seni yarınlara taşır, en önemli madde budur ama ikinci sırada olmak zorundadır, ilk sıraya alamazsın.

    sevgiler
    .
  • 08-04-2015, 11:59:01
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelin bir iş kuralım bu pc işlerinden kurtulalım
    aynen hocam kanser olup gideceğiz.

    öbür türlü ticaretin içinde kanzer oluruz yine bir şey değişmez ama daha renkli bir hayat olur
  • 20-01-2016, 14:08:34
    #16
    tedx konuşmacıları gerçekten çok iyi.
  • 20-01-2016, 14:21:23
    #17
    Fırsat buldukca "roman" ve "felsefe" ağırlıklı kitaplar okurum. Satranç oynamayı çok severim. hayatımda vazgeçemediklerim arasındadır. Bunun dışında film ve belgesel izlerim. Yaz aylarında ise mercedes diye tabir ettiğim akülü sandalyemle bol bol gezerim.
    İlerde en büyük hayalim yeterli kapitalim olursa dünya turu yapmak

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:21:23 -->-> Daha önceki mesaj 14:18:30 --

    Bilo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    suyunu çıkarmadan 3 beyazı da kullanırım.
    spor falan yok, zaten tüm günüm spor
    içim sıkıldıkça namaz kılarım.
    haftada 1 veya 2 gün satranç günlerimiz var.
    25 yıldır oynarız, hayatımda en çok ve tek sevdiğim uğraştır.
    hile hurda yok, şans yok, yalan dolan dümen sahtekarlık hırs yok

    Önümde hep 4 şey yazar. Hayatımın her noktasında kullanırım. Tavsiye ederim, hayatınız düzene girer;

    1) Acil ve Önemli
    2) Acil Değil ama Önemli
    3) Acil ama Önemli Değil
    4) Acil Değil, Önemli de Değil

    Yapacağım şeyin bunlardan hangisine dahil olduğuna bakar, ona göre sıraya koyarım.
    İşimin sırrı budur.
    1 (bir) numara seni ayakta tutar, yaşamanı sağlar.
    2 (iki) numara ise seni yarınlara taşır, en önemli madde budur, ama iki numarada olmak zorundadır, bire taşıyamazsın.

    sevgiler
    .
    @Bilo; ben yazdıktan sonra yorumunu okudum. Satrançta iddialıysan gel bi ölcünü alayım.
    Mobilde chess time diye bir uygulama var. onu indirirsen karşılıklı onlayn oynarız. bizim oyunlarımız 3-4 gün sürüyor. süre kısıtlaması yok. günde 1 yada 2 günde bir hamle yapabilirsin.
  • 20-01-2016, 14:47:18
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelin bir iş kuralım bu pc işlerinden kurtulalım
    Eniştem İstinye Parkta Mongolia Restorantta müdürdü sıkıldı bir ortak buldu gitti yine İstinye Parkta kendisine bir cafe/restorant açtı gayette güzel kazanıyor, ben de bi 100k falan biriktirip gidip ortak olup 2. şube mi açsam Cevahir/Trump Towers/Astoria/Canyon'da diye düşünüyorum

    En azından bilgisayar başından kurtulup her gün farklı insanlar görmüş olurum