Fırsat buldukca "roman" ve "felsefe" ağırlıklı kitaplar okurum. Satranç oynamayı çok severim. hayatımda vazgeçemediklerim arasındadır. Bunun dışında film ve belgesel izlerim. Yaz aylarında ise mercedes diye tabir ettiğim akülü sandalyemle bol bol gezerim.
İlerde en büyük hayalim yeterli kapitalim olursa dünya turu yapmak

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:21:23 -->-> Daha önceki mesaj 14:18:30 --

Bilo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
suyunu çıkarmadan 3 beyazı da kullanırım.
spor falan yok, zaten tüm günüm spor
içim sıkıldıkça namaz kılarım.
haftada 1 veya 2 gün satranç günlerimiz var.
25 yıldır oynarız, hayatımda en çok ve tek sevdiğim uğraştır.
hile hurda yok, şans yok, yalan dolan dümen sahtekarlık hırs yok

Önümde hep 4 şey yazar. Hayatımın her noktasında kullanırım. Tavsiye ederim, hayatınız düzene girer;

1) Acil ve Önemli
2) Acil Değil ama Önemli
3) Acil ama Önemli Değil
4) Acil Değil, Önemli de Değil

Yapacağım şeyin bunlardan hangisine dahil olduğuna bakar, ona göre sıraya koyarım.
İşimin sırrı budur.
1 (bir) numara seni ayakta tutar, yaşamanı sağlar.
2 (iki) numara ise seni yarınlara taşır, en önemli madde budur, ama iki numarada olmak zorundadır, bire taşıyamazsın.

sevgiler
.
@Bilo; ben yazdıktan sonra yorumunu okudum. Satrançta iddialıysan gel bi ölcünü alayım.
Mobilde chess time diye bir uygulama var. onu indirirsen karşılıklı onlayn oynarız. bizim oyunlarımız 3-4 gün sürüyor. süre kısıtlaması yok. günde 1 yada 2 günde bir hamle yapabilirsin.