aLKaDraZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pc işi zor iştir bakma Bazen ben kendimi hapiste gibi hissediyorum. Ama emin ol real bir iş kursanda web adamı çekiyor yine söteye yerlesiyorsun zamanla Ben öyleyim şuan mesela.
can sıkıntısına artık youtube dan cin musallattı,şubu ilmine merak saldım bir 400 video izledim sanırım tavsiye ederim

üstüne birde lol e başladım

günde 1 saat yürüyorum

çayı bıraktım şeker çor zararlı.aman arkadaşlar .

3-5 parada geliyor çalışmasamda

ama gel görki beyler bir şey eksik şimdi farkettim hatun lazım bana sanırım

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:51:42 -->-> Daha önceki mesaj 02:49:54 --

atmaca18 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ne işi kuracaz reis ya site yaparız ya site satarız ya hosting satarız yada
domain r10 da normal birini bulmak zor pc hayatımıza öyle bir girmiş ki çık işin içinden çıkabilirsen
öyle bir iş olmalıki sağa sola gitmeliyiz milletimi götürürüz artık ne yaparız keyif veren bişiler olmalı Bu pc hayatı hareketsizlik insanı erken öldürür.


artık sıkıldım iyice open dns gibi dns servisi kurabilecek biri varsa benimle iletişime geçsin köşeyi dönüp bir çine gidek.