• 20-01-2016, 15:14:59
    #19
    slayer1ss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eniştem İstinye Parkta Mongolia Restorantta müdürdü sıkıldı bir ortak buldu gitti yine İstinye Parkta kendisine bir cafe/restorant açtı gayette güzel kazanıyor, ben de bi 100k falan biriktirip gidip ortak olup 2. şube mi açsam Cevahir/Trump Towers/Astoria/Canyon'da diye düşünüyorum

    En azından bilgisayar başından kurtulup her gün farklı insanlar görmüş olurum
    100k yla cafe/reastaurant açılıyor mu?
  • 20-01-2016, 15:33:29
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    konmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    100k yla cafe/reastaurant açılıyor mu?

    Vallahi tek başına açılır mı onu bilmiyorum ilk yerin sahibi eniştem olduğu için benim dediğim ortaklık olmuş oluyor yani 2. şube direk benim değil misal 100k veriyorum 2 şubenin toplam gelirine %25 ortak oluyorum onlar da malzemeler ve çalışanlar konusunda yardımcı olmuş oluyorlar...
  • 20-01-2016, 15:35:04
    #21
    Rpg oyunlarından uzak durun bence bir başlar bitmede bitmez bırakmada birakamazsın 1 saatle başlar giderek artar sonra bir bakarsın tüm gün ondayız.

    Film izlemek lazım tarz seçici olmadan imdb yi bence bitirin 250 . Her gün 1 film yeni bakış açıları..

    Şekeri ve tuzu bırakın un'u azaltın. Başka 3 beyaz kavramı konusunda yorum yapamayacağım

    Satranç güzel bir uğraş lakin uzun vadeli oynamayı sevmiyorum başlayıp bitecek.

    Gezmek lazım hemde çok çok çok daha fazla (smith mode on) Henüz Türkiye'den çıkamadım ama çıktığımda eminim gitmediğim yer kalmayacak sabırla bekliyorum. Hoş önce Türkiye'yi gezmem lazım

    Mutlaka bir yoldaş lazım mutlaka ya çok candan mükemmel güvenebileceğin bir arkadaş yada eşin.

    Şimdilik bu kadar.

    Ha birde B12 ile D vitaminini unutmayın