slayer1ss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eniştem İstinye Parkta Mongolia Restorantta müdürdü sıkıldı bir ortak buldu gitti yine İstinye Parkta kendisine bir cafe/restorant açtı gayette güzel kazanıyor, ben de bi 100k falan biriktirip gidip ortak olup 2. şube mi açsam Cevahir/Trump Towers/Astoria/Canyon'da diye düşünüyorum

En azından bilgisayar başından kurtulup her gün farklı insanlar görmüş olurum
100k yla cafe/reastaurant açılıyor mu?