Gelin bir iş kuralım bu pc işlerinden kurtulalım
Eniştem İstinye Parkta Mongolia Restorantta müdürdü sıkıldı bir ortak buldu gitti yine İstinye Parkta kendisine bir cafe/restorant açtı gayette güzel kazanıyor, ben de bi 100k falan biriktirip gidip ortak olup 2. şube mi açsam Cevahir/Trump Towers/Astoria/Canyon'da diye düşünüyorum
En azından bilgisayar başından kurtulup her gün farklı insanlar görmüş olurum