• 18-10-2014, 15:05:28
    #10
    Rıdvan Dilmen'in gol olur demesi gibi bir konu olmuş.
  • 18-10-2014, 15:06:42
    #11
    Ses adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google'nin isteği çok basit adwords gelirlerlerini arttırmak zaten yaptığı bütün güncellemelerden sonra adwords kazançları tavan yapıyor.
    Adwords'e reklam verilmesi gerekiyor ki adsense'den yayıncılar kazanabilsin.
    Aramalardan uçan sitelerin bazıları geri gelebilir ancak eskisi gibi gelmeyecektir. Balık avı gibi düşünün, balık ağından kurtulan bir kaç balık olabilir ama geneli yakalanmıştır.
  • 18-10-2014, 15:42:50
    #12
    hocam olay zaten gece 4te oldu, sen 13:07de konu açmışsın
    r10da da konu açıldı ayrıca linke de bak dünya bunu konuşuyor zaten..
    https://forums.digitalpoint.com/thre...d-out.2735925/
    sen de çakma kahin gibi olmuş bitmiş şeyden sonra yazıyon..
  • 18-10-2014, 15:56:42
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    googleseouzman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam olay zaten gece 4te oldu, sen 13:07de konu açmışsın
    r10da da konu açıldı ayrıca linke de bak dünya bunu konuşuyor zaten..
    https://forums.digitalpoint.com/thre...d-out.2735925/
    sen de çakma kahin gibi olmuş bitmiş şeyden sonra yazıyon..

    Orada da yazıyorum. bhw'de de, warior'da da...

    ve ayrıca
    28 eylül'ü baz alarak, bu dalga hep 20 gün sonra oluyor, bunu belirtmek istedim. ve sonuçta 24 saat googleın nöbetini tutmuyom ben hocam. paylaştık kötü mü ettik
    .
  • 18-10-2014, 17:02:42
    #14
    Bugün site ismi kelimemde 1. sıradan 3. sıraya düştüm..
  • 18-10-2014, 17:05:36
    #15
    Gelişmeleri takip edelim neler yapabiliriz onu düşünelim.
  • 18-10-2014, 17:20:52
    #16
    o zaman seo ya vereceğimiz parayı adwords e verelim ?
  • 18-10-2014, 17:57:07
    #17
    Google 3 haftadan beri geliyorum dedi ve bugün geldi..
  • 18-10-2014, 19:14:34
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Aynı durum bendede mevcut ama konunun işleyişini anlamadım. bir sektörde ilk sayfada 3 sitem mevcuttu . 3 siteyede aynı teori ile seo yapmaktayım 2 yıldır. 1. sıradaki site konumu korumakta( allaha şükür ) 5 ve 7. sıradaki sitelerimiz -25 - 45 - 60 -70 gibi gerilemeiş hatta anjahytar kelimelerde indez değilde altsayfalar çıkıyor birde. buna benzer birşeyi 8, 9 ay önce yaşamaıştım 301 ile aşmıştım tekrar bir domainde deniycem buıradan paylaşırım işe yararsa denersiniz arkadaşlar. ama gerçekten 3 siteden 2 sinin gibip birirnin klaması da değişik bir durum. .insan akıl sır erdiremiyor googlenin başladığı yerde mantık bitiyor yahu