Aynı durum bendede mevcut ama konunun işleyişini anlamadım. bir sektörde ilk sayfada 3 sitem mevcuttu . 3 siteyede aynı teori ile seo yapmaktayım 2 yıldır. 1. sıradaki site konumu korumakta( allaha şükür ) 5 ve 7. sıradaki sitelerimiz -25 - 45 - 60 -70 gibi gerilemeiş hatta anjahytar kelimelerde indez değilde altsayfalar çıkıyor birde. buna benzer birşeyi 8, 9 ay önce yaşamaıştım 301 ile aşmıştım tekrar bir domainde deniycem buıradan paylaşırım işe yararsa denersiniz arkadaşlar. ama gerçekten 3 siteden 2 sinin gibip birirnin klaması da değişik bir durum. .insan akıl sır erdiremiyor googlenin başladığı yerde mantık bitiyor yahu