hocam olay zaten gece 4te oldu, sen 13:07de konu açmışsın
r10da da konu açıldı ayrıca linke de bak dünya bunu konuşuyor zaten..
https://forums.digitalpoint.com/thre...d-out.2735925/
sen de çakma kahin gibi olmuş bitmiş şeyden sonra yazıyon..