googleseouzman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam olay zaten gece 4te oldu, sen 13:07de konu açmışsın
r10da da konu açıldı ayrıca linke de bak dünya bunu konuşuyor zaten..
https://forums.digitalpoint.com/thre...d-out.2735925/
sen de çakma kahin gibi olmuş bitmiş şeyden sonra yazıyon..

Orada da yazıyorum. bhw'de de, warior'da da...

ve ayrıca
28 eylül'ü baz alarak, bu dalga hep 20 gün sonra oluyor, bunu belirtmek istedim. ve sonuçta 24 saat googleın nöbetini tutmuyom ben hocam. paylaştık kötü mü ettik
.