Google'nin isteği çok basit adwords gelirlerlerini arttırmak zaten yaptığı bütün güncellemelerden sonra adwords kazançları tavan yapıyor.
Adwords'e reklam verilmesi gerekiyor ki adsense'den yayıncılar kazanabilsin.
Aramalardan uçan sitelerin bazıları geri gelebilir ancak eskisi gibi gelmeyecektir. Balık avı gibi düşünün, balık ağından kurtulan bir kaç balık olabilir ama geneli yakalanmıştır.