• 14-03-2014, 15:32:50
    #1
    Merhabalar, seo su yüksek bir site kodladım .


    Buda rakip site diyelim. Seo su seo ölçen sitelere göre bayağı az.


    "kendi kelimemde"

    1. sıra rakibin

    3. yada 4. sayfada filanda ben varım.

    * neden böyle oluyor ?
    * ne yapmak lazım google rakibi olabilmek için ?
    * illa en eski kurulan siteler mi ilk sırada olucak ?
    * backlink in etkisi olur mu ?
    * işte kısaca çözüm önerileri fikir alışverişi ..vs bekliyorum uzman arkadaşlardan.
  • 14-03-2014, 15:39:01
    #2
    o sitelere göre değerlendirmen bir kere seo dan hiç anlamadığını gösteriyor.Forumu takip ediyorsan yazıları okuyorsan kim nerde bahsetmiş seo puanına göre böle bişi oldugunu.Coder arkadaşlar var adam diyor seo kek ya diyor.Title desc kısmını bile iyi ayarlayamıyor haberi yok.Forumda daha çok yazı okumalısın birşeyler öğrenebilirsin.
    • SakaryaCity
    SakaryaCity bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 14-03-2014, 15:40:26
    #3
    hizliresim.com resimleri çok siliyor ben tıklıyorum bazen 6 ay önceki resime silinmiş öncelikle sağlam sunucu şart birde sürekli twitter da linklerin dönmeli link kısaltma scriptide kullan sosyal medya önemli birde sitende boş buldugun her pixele reklam koyma çok itici duruyor.Şahsen ben resim emanet etmem sitene
  • 14-03-2014, 15:54:29
    #4
    kendi sitemi değerlendirdim 78 verdi. google.com.tr yi denedim 65 verdi. Şimdi benim site daha mı iyi oluyor Bu tarz saçma sapan seo araçları iş bilmeyen seocuların müşterilerini kandırmakta kullandıkları araçlardır.

    Örneğin:
    Müşteri: Bizim site niye niye çıkmıyor?
    Seocu: Bak abi ben üzerime düşeni yapmışım google'dan bile daha iyi durumdayız. Ama olmayınca olmuyor

    gibi
  • 14-03-2014, 16:10:12
    #5
    tasarist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kendi sitemi değerlendirdim 78 verdi. google.com.tr yi denedim 65 verdi. Şimdi benim site daha mı iyi oluyor Bu tarz saçma sapan seo araçları iş bilmeyen seocuların müşterilerini kandırmakta kullandıkları araçlardır.

    Örneğin:
    Müşteri: Bizim site niye niye çıkmıyor?
    Seocu: Bak abi ben üzerime düşeni yapmışım google'dan bile daha iyi durumdayız. Ama olmayınca olmuyor

    gibi
    Örnek iyiydi. Tebrikler.
  • 14-03-2014, 20:14:31
    #6
    tasarist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kendi sitemi değerlendirdim 78 verdi. google.com.tr yi denedim 65 verdi. Şimdi benim site daha mı iyi oluyor Bu tarz saçma sapan seo araçları iş bilmeyen seocuların müşterilerini kandırmakta kullandıkları araçlardır.

    Örneğin:
    Müşteri: Bizim site niye niye çıkmıyor?
    Seocu: Bak abi ben üzerime düşeni yapmışım google'dan bile daha iyi durumdayız. Ama olmayınca olmuyor

    gibi
    Ozaman seo araçları neden varki ? kesin sonuç veren seo aracı yok piyasada sizin dediğinize göre.

    project42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hizliresim.com resimleri çok siliyor ben tıklıyorum bazen 6 ay önceki resime silinmiş öncelikle sağlam sunucu şart birde sürekli twitter da linklerin dönmeli link kısaltma scriptide kullan sosyal medya önemli birde sitende boş buldugun her pixele reklam koyma çok itici duruyor.Şahsen ben resim emanet etmem sitene
    Önerilerini dikkate alıcağım sağol ! Senin gibi fikir paylaşabilecek insanlara ihtiyacım var aslında.

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o sitelere göre değerlendirmen bir kere seo dan hiç anlamadığını gösteriyor.Forumu takip ediyorsan yazıları okuyorsan kim nerde bahsetmiş seo puanına göre böle bişi oldugunu.Coder arkadaşlar var adam diyor seo kek ya diyor.Title desc kısmını bile iyi ayarlayamıyor haberi yok.Forumda daha çok yazı okumalısın birşeyler öğrenebilirsin.
    Seo mantığını anlamadığımı gösteriyorda kimsede tam olarak anlatmıyorki. Sanki devlet sırrı. Millet ucundan ucundan gösterip gösterip çekiyor maraş dondurmacısı gibi.


    Herkesin dilinde 3-5 kelime var onları söyleyip duruyorlar.
    # backlink ekle
    # özgün içerik kas
    # kendi kelimeni belirle
    # tanıtım yazısı al


    yani tam belirli bir kaynak yok ondan şikayetçiyim ben aslında bazıları özgün içerik kas backlink yap taraftarı. Bazıları haclink taraftarı..vs
  • 14-03-2014, 20:37:32
    #7
    durancan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ozaman seo araçları neden varki ? kesin sonuç veren seo aracı yok piyasada sizin dediğinize göre.


    Önerilerini dikkate alıcağım sağol ! Senin gibi fikir paylaşabilecek insanlara ihtiyacım var aslında.



    Seo mantığını anlamadığımı gösteriyorda kimsede tam olarak anlatmıyorki. Sanki devlet sırrı. Millet ucundan ucundan gösterip gösterip çekiyor maraş dondurmacısı gibi.


    Herkesin dilinde 3-5 kelime var onları söyleyip duruyorlar.
    # backlink ekle
    # özgün içerik kas
    # kendi kelimeni belirle
    # tanıtım yazısı al


    yani tam belirli bir kaynak yok ondan şikayetçiyim ben aslında bazıları özgün içerik kas backlink yap taraftarı. Bazıları haclink taraftarı..vs
    Olmaz tabi ekmek teknesi birçok insanın. Bu işi hakkıyla yapan insanlar binlerce dolar harcayıp yabancı makaleler satın alıp okuyor, seminerlere katılıyor. Yine binlerce lira çar çur edip deneme yanılma yaparak taktikleri keşfetmeye çalışırken, daha da önemlisi bu işi gerçekten yapanlar vaktini emeğini harcarken... Şimdi söyle bana ben neden sana ipucu vereyim? Armut piş, ağzıma düş, yok öyle.
  • 14-03-2014, 20:54:45
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kitabima bir bak faydadi olur
  • 14-03-2014, 20:56:39
    #9
    Misafir
    Otoriter site olma yolunda adımlar atmanız lazım. Bu adımları profesyonel bir çalışma ile yürütürseniz 9 ay ila 1 yıl gibi bir süre zarfında ilk sıradaki site ile boy ölçüşebilirsiniz
    • MeSuTbilgili
    MeSuTbilgili bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.