
Buda rakip site diyelim. Seo su seo ölçen sitelere göre bayağı az.

"kendi kelimemde"
1. sıra rakibin

3. yada 4. sayfada filanda ben varım.
* neden böyle oluyor ?
* ne yapmak lazım google rakibi olabilmek için ?
* illa en eski kurulan siteler mi ilk sırada olucak ?
* backlink in etkisi olur mu ?
* işte kısaca çözüm önerileri fikir alışverişi ..vs bekliyorum uzman arkadaşlardan.
öncelikle sağlam sunucu şart birde sürekli twitter da linklerin dönmeli link kısaltma scriptide kullan sosyal medya önemli birde sitende boş buldugun her pixele reklam koyma çok itici duruyor.Şahsen ben resim emanet etmem sitene
