• 14-03-2014, 23:39:35
    #10
    Cyrax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olmaz tabi ekmek teknesi birçok insanın. Bu işi hakkıyla yapan insanlar binlerce dolar harcayıp yabancı makaleler satın alıp okuyor, seminerlere katılıyor. Yine binlerce lira çar çur edip deneme yanılma yaparak taktikleri keşfetmeye çalışırken, daha da önemlisi bu işi gerçekten yapanlar vaktini emeğini harcarken... Şimdi söyle bana ben neden sana ipucu vereyim? Armut piş, ağzıma düş, yok öyle.
    sana tutupta siteme seo yap demedim seo için neler lazım seo nasıl yapılır dedim. Yani armut piş azıma düş yok GENE YAPAN BENİM EDEN BENİM sen sadece fikir vericeksin , tavsiye vericeksin. NE BU HAVALAR onu anlıyamadım ? Ya insan gibi fikir alışverişinde bulun destek çıkabiliyorsan fikir desteği ver yada fikir üretcek beynin yoksa git başkasının konusunu baltala.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:39:35 -->-> Daha önceki mesaj 23:38:54 --

    Deae adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Otoriter site olma yolunda adımlar atmanız lazım. Bu adımları profesyonel bir çalışma ile yürütürseniz 9 ay ila 1 yıl gibi bir süre zarfında ilk sıradaki site ile boy ölçüşebilirsiniz
    özel mesajı okur musunuz beni banlamanızı istiyorumda. r10 da bilgi paylaşımı denen şey ölmüş yazık.
  • 15-03-2014, 00:01:33
    #11
    durancan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sana tutupta siteme seo yap demedim seo için neler lazım seo nasıl yapılır dedim. Yani armut piş azıma düş yok GENE YAPAN BENİM EDEN BENİM sen sadece fikir vericeksin , tavsiye vericeksin. NE BU HAVALAR onu anlıyamadım ? Ya insan gibi fikir alışverişinde bulun destek çıkabiliyorsan fikir desteği ver yada fikir üretcek beynin yoksa git başkasının konusunu baltala.
    bir önceki cevabımda mesajı okuyanların çoğu ne demek istediğimi anladı. sizin ne açıdan baktığınıza bağlı. hava afra tafra yok kendi kendinize hallere girmişsiniz, satış konusu mu bu baltalanacak? ha birde hakaret etmişsiniz, teşekkür ettim seviyesizliğiniz için.

    durancan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    özel mesajı okur musunuz beni banlamanızı istiyorumda. r10 da bilgi paylaşımı denen şey ölmüş yazık.
    özel mesajla uğraşmayın, şuradan kendinizi anında forumdan uzaklaştırabilirsiniz. iyi günler.
  • 15-03-2014, 10:40:41
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Burdaki arkadaşların hiç biri seo'dan anlamıyor.Çünkü bende kaç soru sorduysam hep yuvarlak laflar söylendi.Hep backlink al,tanıtım yazısı al ,site içi seo yap başka laf yok
    O yüzden yabancı forumları dolaş en iyi kaynak oralar.Ordakiler adam gibi anlatıyor detaylı bir şekilde.Burdakiler ise yok ekmeğim yok bilmem ne komik şeyler söylüyor.
  • 15-03-2014, 10:50:42
    #13
    Seo diye birşey yok Burdaki arkadaşlar şapkadan tavşan çıkarmıyorlar. Google seo kurallarını sadece spam siteler için uyguluyor. Siz kullanıcı için iyi bir site yapın, google adwords, facebook reklam verin. Çeşitli aktiviteler(ödüllü yarışma tarzı) yapın google sizi zaten ilk sıraya taşır. Google için site yaparsanız 2 ay sonra sitem bomb yedi filtre yedi dersiniz. İlk önce bir araştırma yapın kimler kullanıyor bu hızlıresim.comu, nasıl bir yol izlemeliyim.

    Sonuç : Ziyaretçiler için site yapın !
  • 15-03-2014, 11:08:24
    #14
    Sitene giren adamı amacına ulaştır, iyi ağırla, onu kazıklamaya kalkma.Onlar seni üst sıraya taşıyacaktır.Binlerce dolarlık makalelerin parasını da bir vakıf'a bağışlarsın.
  • 15-03-2014, 11:32:39
    #15
    Backlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burdaki arkadaşların hiç biri seo'dan anlamıyor.Çünkü bende kaç soru sorduysam hep yuvarlak laflar söylendi.Hep backlink al,tanıtım yazısı al ,site içi seo yap başka laf yok
    O yüzden yabancı forumları dolaş en iyi kaynak oralar.Ordakiler adam gibi anlatıyor detaylı bir şekilde.Burdakiler ise yok ekmeğim yok bilmem ne komik şeyler söylüyor.
    Anlaşılan siz arkadaşları ciddiye almamışsınız. Googlenin Temeli backlinkler üzerine Kuruludur. Verilen cevapları açıklayıcı şekilde yazayım da belki Faydalanırsın.

    Backlink demek, referans demek. Bu nasıl bir firmaya iş vereceğiniz zaman önce referanslarına bakıyorsanız aynı mantıkla googlede sizin referanslarınıza Bakıyor. Eee sizde Referans yoksa kusura bakmayın. Kimse kolay kolay size iş vermez.

    Tanıtım Yazısı : Almış oldugunuz o referansların bir düzmece olmadıgını, aslında insanların sizin yapmış oldugunuz işi (içeriğinizi) beğendiğini ve size Kefil oldugunu gösterme Yöntemidir. Ne kadar çok kefiliniz Varsa O kadar çok Güvenilirsiniz demektir.

    Site içi Seo : Sitenizi bir iş yeri olarak düşünün, Çöplükle dolu bir iş yerine girdiğinizde Kendinizi nasıl hissedersiniz ve O iş yeri hakkında nE düşünürsünüz ? Prestij kazanmak , müşteri çekmek istiyorsanız ilk bakışta güven veren bir iş yerine sahip olmalısınız. Bunu yaptıktan sonra 2. aşamaya yani müşteriyi memnun etme aşaması gecersiniz. işte bu noktada da Verdiğiniz hizmetin ( Site içeriği) Kalitesi sonucu belirler.


    Kendiniz birşey anlamıyorsanız, bunun sorumluluğunu başkalarına yüklemeyin. Size yazılan bu 3 yöntemle insanlar yıllardır üst sıralarda yer alıyor. Önce kendinizi sorgulayın sonra bu tür yargılar kullanın. Adamın senesini verdiği çalışmanın sonucunda aldığı başarıyı siz 1 ayda almaya kalkarsanız kusura Bakmayın. Hiç birşey Anlamayan Siz olursunuz.
  • 15-03-2014, 12:50:30
    #16
    Hata şurada; wmaracının seo aracı belli kriterlere göre siteye seo puanı veriyor. İşte o belli kriterler sitenin işlevseliği ya da kullanıcıya kendini ne kadar sevdirdiği gibi şeyler değil, teknik konular. Yani oradaki puan ne kadar yüksekse site o kadar iyidir yanlış bir algı en başta
  • 15-03-2014, 12:52:24
    #17
    MimariuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlaşılan siz arkadaşları ciddiye almamışsınız. Googlenin Temeli backlinkler üzerine Kuruludur. Verilen cevapları açıklayıcı şekilde yazayım da belki Faydalanırsın.

    Backlink demek, referans demek. Bu nasıl bir firmaya iş vereceğiniz zaman önce referanslarına bakıyorsanız aynı mantıkla googlede sizin referanslarınıza Bakıyor. Eee sizde Referans yoksa kusura bakmayın. Kimse kolay kolay size iş vermez.

    Tanıtım Yazısı : Almış oldugunuz o referansların bir düzmece olmadıgını, aslında insanların sizin yapmış oldugunuz işi (içeriğinizi) beğendiğini ve size Kefil oldugunu gösterme Yöntemidir. Ne kadar çok kefiliniz Varsa O kadar çok Güvenilirsiniz demektir.

    Site içi Seo : Sitenizi bir iş yeri olarak düşünün, Çöplükle dolu bir iş yerine girdiğinizde Kendinizi nasıl hissedersiniz ve O iş yeri hakkında nE düşünürsünüz ? Prestij kazanmak , müşteri çekmek istiyorsanız ilk bakışta güven veren bir iş yerine sahip olmalısınız. Bunu yaptıktan sonra 2. aşamaya yani müşteriyi memnun etme aşaması gecersiniz. işte bu noktada da Verdiğiniz hizmetin ( Site içeriği) Kalitesi sonucu belirler.


    Kendiniz birşey anlamıyorsanız, bunun sorumluluğunu başkalarına yüklemeyin. Size yazılan bu 3 yöntemle insanlar yıllardır üst sıralarda yer alıyor. Önce kendinizi sorgulayın sonra bu tür yargılar kullanın. Adamın senesini verdiği çalışmanın sonucunda aldığı başarıyı siz 1 ayda almaya kalkarsanız kusura Bakmayın. Hiç birşey Anlamayan Siz olursunuz.
    Ben senin gibi düşünmüyorum.
    Bu belirttiğiniz şeyleri burda bilmeyen yoktur zaten.Herkesin yaptığı şeyler bunlar.Herkes backlink,tanıtım yazısı,site içi seo yapıyor.Bunların mantığı basit.Mesala yabancı seo anlatım sitelerine girdiğinde görüyorsun olayın çok farklı olduğunu.Ben o yüzden yabancı siteleri takip ediyorum .Bu sitede 100 konu incelesen aynı şeyleri söyleyip söyleyip durduklarını görürüz çoğunun.İçlerinde bilen kişiler var lakin toplasan 5 geçmez.
  • 15-03-2014, 14:52:52
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o sitelere göre değerlendirmen bir kere seo dan hiç anlamadığını gösteriyor.Forumu takip ediyorsan yazıları okuyorsan kim nerde bahsetmiş seo puanına göre böle bişi oldugunu.Coder arkadaşlar var adam diyor seo kek ya diyor.Title desc kısmını bile iyi ayarlayamıyor haberi yok.Forumda daha çok yazı okumalısın birşeyler öğrenebilirsin.
    SEO Puanlaması Fikir Almak için İyidir Eksiklerinin neler olduğunu gösterir Ancak Onun SEO puanı iyi benimki kötü benimki iyi onunki kötü diye yorum yapılmaz bu konuda Sana Katılıyorum