Hata şurada; wmaracının seo aracı belli kriterlere göre siteye seo puanı veriyor. İşte o belli kriterler sitenin işlevseliği ya da kullanıcıya kendini ne kadar sevdirdiği gibi şeyler değil, teknik konular. Yani oradaki
puan ne kadar yüksekse site o kadar iyidir yanlış bir algı en başta