Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o sitelere göre değerlendirmen bir kere seo dan hiç anlamadığını gösteriyor.Forumu takip ediyorsan yazıları okuyorsan kim nerde bahsetmiş seo puanına göre böle bişi oldugunu.Coder arkadaşlar var adam diyor seo kek ya diyor.Title desc kısmını bile iyi ayarlayamıyor haberi yok.Forumda daha çok yazı okumalısın birşeyler öğrenebilirsin.
SEO Puanlaması Fikir Almak için İyidir Eksiklerinin neler olduğunu gösterir Ancak Onun SEO puanı iyi benimki kötü benimki iyi onunki kötü diye yorum yapılmaz bu konuda Sana Katılıyorum