Merhabalar, seo su yüksek bir site kodladım .
Buda rakip site diyelim. Seo su seo ölçen sitelere göre bayağı az.
"kendi kelimemde"
1. sıra rakibin
3. yada 4. sayfada filanda ben varım.
* neden böyle oluyor ?
* ne yapmak lazım google rakibi olabilmek için ?
* illa en eski kurulan siteler mi ilk sırada olucak ?
* backlink in etkisi olur mu ?
* işte kısaca çözüm önerileri fikir alışverişi ..vs bekliyorum uzman arkadaşlardan.