o sitelere göre değerlendirmen bir kere seo dan hiç anlamadığını gösteriyor.Forumu takip ediyorsan yazıları okuyorsan kim nerde bahsetmiş seo puanına göre böle bişi oldugunu.Coder arkadaşlar var adam diyor seo kek ya diyor.Title desc kısmını bile iyi ayarlayamıyor haberi yok.Forumda daha çok yazı okumalısın birşeyler öğrenebilirsin.