• 15-01-2014, 16:35:18
    Hocam pm kutun dolu dun hatirlat demistin ama hatirlatamiyorum

    GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 15-01-2014, 16:40:00
    beyaban adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam pm kutun dolu dun hatirlat demistin ama hatirlatamiyorum

    GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    Boşalttım arakadaşlara sorularınızı konudan sorun dedikçe, çılgınca pm'den sormaya devam ediyorlar
  • 15-01-2014, 21:06:17
    merhaba. paylaşımların için tşk ederim öncelikle..bende bişey sormak istiyorum.

    sitede yeni bir konu açtın. başlığı komple aratıyorsun ve hiçbir şey çıkmıyor. örnek bu sayfanın başlığı: Bunları Yapmayın... - Sayfa 6 - Google Fan Webmaster Forum - R10

    başlıkta site adresi de yazıyor ama 3. sayfada çıkıyor.

    daha önce böyle bişeyle karşılaştın mı?
  • 16-01-2014, 01:57:08
    Uzun zamandır r10'a üyeyim hiç bir başlığı bu kadar zevkle okumamıştım.
    Hiç bir başlığı sonuna kadar her sayfa dolu dolu bilgi ile bulmamıştım.
    Magnnuuum hocam size ne desem az, böyle konuların r10 üyelerine çok büyük katkı sağlayacağını düşünüyorum... Konuların devamını bekliyorum.
  • 16-01-2014, 05:44:39
    Magnnuuum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boşalttım arakadaşlara sorularınızı konudan sorun dedikçe, çılgınca pm'den sormaya devam ediyorlar
    Magnum kardeşim o kadar yardım etmişsin bak dondurma gibi yerler seni bu forumda eski ama yardımlaşmayan çok arkadaş var isim vermiyorum bilenler bilir. Buna bende dahil ediyim kendimi iğneyi kendine çuvaldızını başkasına batır demişlerya ondan ellerin dert görmesin öncelikle bir çok arkadaşa ışık olmuşsun full doping bir konu. Katılmadığım bazı unsurlar var örneğin manual ceza alan bir siteyi 301 yaptım diyosunuz şunu burda çoğu kişi karıştırıyor. Yeni aldığınız domaine eski siteyi yönlendirirseniz fadime.com diyelim eski siteye yeni siteyede arzu.com arzuyu kullanacaksınız ama siz esasen fadime ile yola cıkıyosunuz googleye artık eski sitenin adı bu oldu diyorsunuz bunun eskiden işe yarasada şuan işe yaramaz.

    İdda ediyorum googlebotun verdiği bir cezayı 301 ile kurtaramazsın çünki ondaki ceza ona geçiyor bir farkı yok boşu boşuna domain alıp hiç etmeyin. Manual ceza aldığın için eski siteyi kullansanda yürürdü şuan öyle bir sitem var iyi gidiyor manual ceza aldı kaldırttım biraz farklı bir taktik deneyerek devam ettim sorun yok. Şunu anlatmak istedim 301 ile cezayıda taşırsınız arkadaşlar manual ceza haric ona bişey diyemem boşu boşuna domain alıp durmayın derim. Bunu söylemek istedim katkım olsun diyerek ALLAH herkesten razı olsun 2 gündür okuyorum ancak cevap verebildim.

    Magnum skype varsa pm ile gönder sempatik bir arkadaş olduğunu biliyordum ama bu konuya kadar fazlasını bilmiyordum. Online konusursak memnun olurum forumda nadir kişilerden istiyorum bunu bilesin. kib görüşmek üzere.
  • 16-01-2014, 06:33:36
    Magnnuuum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim 300 adet var ama ben webmaster'ım... SEO işi yapmıyorum. Yapmayacağımda. Vaktim yok zaten. İnanın kendi sitelerimin işlerini bile başka firmalara vermek üzereyim.[COLOR="Silver"]
    vay arkadaş bizim sektörden kimse SEO ile uğraşamayacak mı yaw Biz webmasterların çektiği nedir yarabbim .
    Bende aynı yapıyorum yapıyorum ama seo ile uğraşacak zaman bulamıyorum
  • 16-01-2014, 10:30:18
    Yardimlarinizdan dolayi tesekkur ederim Allah razi olsun hocam 3-4 yildir ugrasiyorum o kadar formu takip ederim sizin gibi net aciklayci bir bilgiye daha once rastlamadim. Seo adina o kadar cok sacmalik yapmisim ki benim gibi bu forumda o kadar cok arkadas varki. Yaptigimiz hatalari gormemizi sagladiniz. Herseyin para oldugu bu dunyada kendim gibi birini gormek mutlu etti beni.. benim bir sloganim var kendimce bilgimin yettigi kadariyla "yardimi yasam bicimi edinmis acemi kesimin yardimcisi olmaya devam ediyorum..." bilgi paylastikca cogalir.
  • 16-01-2014, 12:02:45
    Emeğinize Sağlık Çok Faydalı Bilgiler Teşekkür Ederiz.
  • 16-01-2014, 12:11:03
    desifre3545557 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba. paylaşımların için tşk ederim öncelikle..bende bişey sormak istiyorum.

    sitede yeni bir konu açtın. başlığı komple aratıyorsun ve hiçbir şey çıkmıyor. örnek bu sayfanın başlığı: Bunları Yapmayın... - Sayfa 6 - Google Fan Webmaster Forum - R10

    başlıkta site adresi de yazıyor ama 3. sayfada çıkıyor.

    daha önce böyle bişeyle karşılaştın mı?
    Tabi karşılaştım. Onu iki durumda yapar google, dünyada hiç olmayan bir başlığı açarsın ancak sanki dünyanın en çok girilen haberiymişcesine seni 3 - 4. sayfada çıkartır. Bunun nedenleri;

    1. Henüz siten çok yeni
    2. Ana sayfaya çok link kasılmış cezaya girmek üzeresin.

    zeuslord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uzun zamandır r10'a üyeyim hiç bir başlığı bu kadar zevkle okumamıştım.
    Hiç bir başlığı sonuna kadar her sayfa dolu dolu bilgi ile bulmamıştım.
    Magnnuuum hocam size ne desem az, böyle konuların r10 üyelerine çok büyük katkı sağlayacağını düşünüyorum... Konuların devamını bekliyorum.
    Teşekkürler, beğendiysen ne mutlu bana...

    Sessiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Magnum kardeşim o kadar yardım etmişsin bak dondurma gibi yerler seni bu forumda eski ama yardımlaşmayan çok arkadaş var isim vermiyorum bilenler bilir. Buna bende dahil ediyim kendimi iğneyi kendine çuvaldızını başkasına batır demişlerya ondan ellerin dert görmesin öncelikle bir çok arkadaşa ışık olmuşsun full doping bir konu. Katılmadığım bazı unsurlar var örneğin manual ceza alan bir siteyi 301 yaptım diyosunuz şunu burda çoğu kişi karıştırıyor. Yeni aldığınız domaine eski siteyi yönlendirirseniz fadime.com diyelim eski siteye yeni siteyede arzu.com arzuyu kullanacaksınız ama siz esasen fadime ile yola cıkıyosunuz googleye artık eski sitenin adı bu oldu diyorsunuz bunun eskiden işe yarasada şuan işe yaramaz.

    İdda ediyorum googlebotun verdiği bir cezayı 301 ile kurtaramazsın çünki ondaki ceza ona geçiyor bir farkı yok boşu boşuna domain alıp hiç etmeyin. Manual ceza aldığın için eski siteyi kullansanda yürürdü şuan öyle bir sitem var iyi gidiyor manual ceza aldı kaldırttım biraz farklı bir taktik deneyerek devam ettim sorun yok. Şunu anlatmak istedim 301 ile cezayıda taşırsınız arkadaşlar manual ceza haric ona bişey diyemem boşu boşuna domain alıp durmayın derim. Bunu söylemek istedim katkım olsun diyerek ALLAH herkesten razı olsun 2 gündür okuyorum ancak cevap verebildim.

    Magnum skype varsa pm ile gönder sempatik bir arkadaş olduğunu biliyordum ama bu konuya kadar fazlasını bilmiyordum. Online konusursak memnun olurum forumda nadir kişilerden istiyorum bunu bilesin. kib görüşmek üzere.
    Merhaba;

    1. Allah'a şükür 30 yaşına kadar kimse yiyemediyse bundan sonrada yedirmeyiz, benim Magnnuuum uzun bildikleri magnuma benzemem boğazlarında kalırım...
    2. 301 evet çok karıştırılıyor 1 - 2 başarı gördükleri için herşeyi 301'de sanıyorlar. Bence sende karıştırıyorsun usta ben sana anlatayım bak

    SİTE MANUEL SPAM YEDİYSE 301:
    İlk linklerin hepsini reddettin. Sitende manuel cezadan çıktı wmtools'da. Bu noktada 301 çekmen ile çekmemen arasında hiç bir fark yok bana göre. Çekersen ne işe yarar. Backlinklerini redetsende link analiz servislerinde linklerini göreceğin için yeni stratejinde sürekli kafan karışacak çünkü eski linkler yüzdeyi sürekli bozacak. Eğer 0 bir siteye 301 çekersen linkleri tertemiz olduğu için yeniden başlyabileceksin. Diyeceksin bunun artısı var mı? Eski siten cezadan çıktığında linklerinin çoğu red edildiği için artık linksiz bir site ama; eski ve içerikli bir site tabikide artısı var. Dersen sen uğraşırmısın, 1 site için uğraştım. Sorarsan değdi mi? Evet değdi...

    SİTE MANUEL SPAM YEMEDİ, ANCAK PENGUEN 2.0 - 2.1 ALGORİTMİK CEZA YEDİ:
    Gene linkleri reddetin veya kendin kaldırdın. Sitende küçük bir iki kıpırdama olsada geçmişi kötü bir site olduğu için beklediğin hızlı ivmelenmeleri vermez. Ancak bu siteler hala çok güçlüdür. Özellikle spam cezası yoktur ve sadece keyword odaklı çalışma yapıldığı için aldığı backlinklerin gücü aslında içinde duruyordur. Ardından bu domaine 301 çekip, yeni sitene gerçekten direk içeriklerine kaliteli linkler gelirse; o site fena oluyor.

    Sanırım net anlattım, anlatamadıysam bir daha anlatırım. Ben denemediğim bir şeyi burada yazmam...

    Skypee kullanıyorum tabi, msg atarsan eklerim
    create adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vay arkadaş bizim sektörden kimse SEO ile uğraşamayacak mı yaw Biz webmasterların çektiği nedir yarabbim .
    Bende aynı yapıyorum yapıyorum ama seo ile uğraşacak zaman bulamıyorum
    Ben SEO ile uğraşıyorum. Hatta SEO ile yaşıyorum. SEO dediğinde Google ile yaşıyorum, hatta yıllardır...

    Ben sadece kimseye seo hizmeti ve başka hizmetler vermiyorum. Şirketim sadece kendi işlerini yapıyor, hizmet vermiyor.


    izleogren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yardimlarinizdan dolayi tesekkur ederim Allah razi olsun hocam 3-4 yildir ugrasiyorum o kadar formu takip ederim sizin gibi net aciklayci bir bilgiye daha once rastlamadim. Seo adina o kadar cok sacmalik yapmisim ki benim gibi bu forumda o kadar cok arkadas varki. Yaptigimiz hatalari gormemizi sagladiniz. Herseyin para oldugu bu dunyada kendim gibi birini gormek mutlu etti beni.. benim bir sloganim var kendimce bilgimin yettigi kadariyla "yardimi yasam bicimi edinmis acemi kesimin yardimcisi olmaya devam ediyorum..." bilgi paylastikca cogalir.
    Bende aynısını düşünüyorum. R10 çok büyük bir mecra, tabiki herşey anlatılmaz. Ancak bazı şeyler vardır ki, siteleri felç eder. Emeklere yazı günah, bu anlattıklarımda zaten yeni site açan veya yeni site açmak isteyenlere ilk adımlarında çok yardımcı olacaktır. Yada sitelerini düzeltmek isteyenlere...

    Güzel yorumunuz için teşekkürler, sizden de Allah Razı olsun...