Magnnuuum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Boşalttım arakadaşlara sorularınızı konudan sorun dedikçe, çılgınca pm'den sormaya devam ediyorlar
Magnum kardeşim o kadar yardım etmişsin bak dondurma gibi yerler seni bu forumda eski ama yardımlaşmayan çok arkadaş var isim vermiyorum bilenler bilir. Buna bende dahil ediyim kendimi iğneyi kendine çuvaldızını başkasına batır demişlerya ondan ellerin dert görmesin öncelikle bir çok arkadaşa ışık olmuşsun full doping bir konu. Katılmadığım bazı unsurlar var örneğin manual ceza alan bir siteyi 301 yaptım diyosunuz şunu burda çoğu kişi karıştırıyor. Yeni aldığınız domaine eski siteyi yönlendirirseniz fadime.com diyelim eski siteye yeni siteyede arzu.com arzuyu kullanacaksınız ama siz esasen fadime ile yola cıkıyosunuz googleye artık eski sitenin adı bu oldu diyorsunuz bunun eskiden işe yarasada şuan işe yaramaz.

İdda ediyorum googlebotun verdiği bir cezayı 301 ile kurtaramazsın çünki ondaki ceza ona geçiyor bir farkı yok boşu boşuna domain alıp hiç etmeyin. Manual ceza aldığın için eski siteyi kullansanda yürürdü şuan öyle bir sitem var iyi gidiyor manual ceza aldı kaldırttım biraz farklı bir taktik deneyerek devam ettim sorun yok. Şunu anlatmak istedim 301 ile cezayıda taşırsınız arkadaşlar manual ceza haric ona bişey diyemem boşu boşuna domain alıp durmayın derim. Bunu söylemek istedim katkım olsun diyerek ALLAH herkesten razı olsun 2 gündür okuyorum ancak cevap verebildim.

Magnum skype varsa pm ile gönder sempatik bir arkadaş olduğunu biliyordum ama bu konuya kadar fazlasını bilmiyordum. Online konusursak memnun olurum forumda nadir kişilerden istiyorum bunu bilesin. kib görüşmek üzere.