beyaban adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam pm kutun dolu dun hatirlat demistin ama hatirlatamiyorum

GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Boşalttım arakadaşlara sorularınızı konudan sorun dedikçe, çılgınca pm'den sormaya devam ediyorlar