• 14-01-2014, 21:13:24
    #82
    HorLayan_BaLik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam yazınızı okudum ama bir sorum olacaktı, paravan siteler için önerebilceğiniz bir şablon veya öneri varmı
    Paravandan kastınız ücretsiz blog servisleri ve guest article yapılan siteler mi?
    Yoksa kendinizin açtığı ve farklı ip'lerde kullandığınız bloglar mı?
  • 14-01-2014, 21:16:17
    #83
    Magnnuuum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Paravandan kastınız ücretsiz blog servisleri ve guest article yapılan siteler mi?
    Yoksa kendinizin açtığı ve farklı ip'lerde kullandığınız bloglar mı?
    şuan için henüz paravan açmadım ön araştırma yapıyorum. blogger , wordpress, webly gibi tamamen ücretsiz sitelerden mi paravan açmamı önerirsiniz yoksa wordpress tabanlı olup ücretli domain alıp kullandığım sitelerden mi paravan açmamı önerirsiniz? ayrıca farklı c class ip alınması söyleniyor bu durum ücretsiz bloglar için de gerekli mi yoksa ücretli paravanlarda nasıl farklı class da ip alacağım? yardımcı olursanız ufkumu genişletmiş olursunuz
  • 14-01-2014, 21:19:08
    #84
    HorLayan_BaLik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şuan için henüz paravan açmadım ön araştırma yapıyorum. blogger , wordpress, webly gibi tamamen ücretsiz sitelerden mi paravan açmamı önerirsiniz yoksa wordpress tabanlı olup ücretli domain alıp kullandığım sitelerden mi paravan açmamı önerirsiniz? ayrıca farklı c class ip alınması söyleniyor bu durum ücretsiz bloglar için de gerekli mi yoksa ücretli paravanlarda nasıl farklı class da ip alacağım? yardımcı olursanız ufkumu genişletmiş olursunuz
    Senin henüz bilgilerde biraz eksiklik var. Ben durumu en temel hali ile şöyle anlatayım.

    Blogger tek ip, wordpres tek ip, webbly tek ip...
    Yani sen bunlardan hesap açtığında 3 farklı ip olacak.
    Bunlardan link verdiğinden de ana siten 3 farklı ip'den link almış olacak.
    Sonra birer tane daha wp, blogger, webbly açmana gerek yok. Çünkü onları ipsi aynı, onun yerine açtığın siteleri kuvvetlendirmen çok daha mantıklı bir hamle.

    Evet c class şuan için hiçbir sorun yaşatmıyor bloglarda, ancak ben c class kullanmıyorum. İlerisini de düşünüyorum. Birgün c classa çöker penguen vol 3.1 benden demesi.
  • 14-01-2014, 21:24:44
    #85
    Magnnuuum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin henüz bilgilerde biraz eksiklik var. Ben durumu en temel hali ile şöyle anlatayım.

    Blogger tek ip, wordpres tek ip, webbly tek ip...
    Yani sen bunlardan hesap açtığında 3 farklı ip olacak.
    Bunlardan link verdiğinden de ana siten 3 farklı ip'den link almış olacak.
    Sonra birer tane daha wp, blogger, webbly açmana gerek yok. Çünkü onları ipsi aynı, onun yerine açtığın siteleri kuvvetlendirmen çok daha mantıklı bir hamle.

    Evet c class şuan için hiçbir sorun yaşatmıyor bloglarda, ancak ben c class kullanmıyorum. İlerisini de düşünüyorum. Birgün c classa çöker penguen vol 3.1 benden demesi.
    anladım hocam teşekkür ederim, sorma sebebim şuydu bir arkadaşın anlatımında 8 adet blogger sitesi birbirine geçirmişlerdi (linkleri) sonra hepsi ana siteye geçirmişti (linkleri). ben şuan farklı paravanları farklı ücretsiz paravanlardan açıyorum yardımınız için tşkler
  • 14-01-2014, 22:07:37
    #86
    Merhabalar,
    bu verdiğiniz bilgiler için öncelikle çok teşekkür ederim, yazınızı severek okudum.
    ben bunca yıldır maalesef oyun işleriyle uğraştım ve ALLAH'a şükür çok güzel paralar kazandım fakat bir yerden sonra maalesef işlerim yolunda gitmedi. Şimdi ise yavaş yavaş sitelerle ilgilenmeye başladım. Sürekli araştırma aşamasındayım. Sizle SEO hakkında mutlaka telefon ile görüşmek isterim tabi müsait zamanınızda.
  • 14-01-2014, 22:15:57
    #87
    Alıntı
    İçerik Sayısı: Bu en önemli nokta. İnsanları görüyorum deli gibi içerik giriyorlar. Durun siz haber sitesimisiniz. Durun nesiniz de bu kadar çok şey biliyorsunuz. Bu gazdan kurtulun artık. Unutmayın bir bir sitenin index sayısı arttıkça ona uygulanması gereken backlink stratejileri ve backlinklerin geliş yöntemleri de değişir. Yani siz 1000 indexle, 40 indexli bir siteyi geçememizin tek nedeni budur. Çünkü siz 1000 yazı yazmışsınız ancak x kadar backlink almış yazılarınızın toplamı, diğer arkadaşta 40 yazı yazmış ancak onlarda da x kadar almış. Yani x/40 > x/100!!! Dikkat edin yazılarınızın toplamı dedim. Ana sayfanız demedim. O kısımda durum daha da vahim. Yazı sayınız artıyor, ana sayfaya gelen backlink sayınız artıyor. Yazıların oranı iyice düşüyor. Bu konuyu cevap geldikçe açıklayacağım penguen 2.1'in sırrı burada!
    Makalede en guzel yer burasi. Digerleri cogu kisinin bildigi seyler. Su an 2 adet internet sitesinde sahibim toplam index sayim 400 u gecmez hitim 30K uzeri. Icerik giriliyor kendisinin yukselmesi bekleniyor. Kendisinin yukselmesi icin 2 sey gerekli.

    1- O sayfada aktif bir ziyaretci olmali. (Site icerisinde kullanicilari o sayfaya yonlendirerek.) Yeni eklenen iceriklerin hizlica ust sirada almasini istiyorsaniz, kullanicilarinizi o sayfayi okumasini ziyaret etmesini saglayin.
    2- Anadomain otoriter olmali.
  • 14-01-2014, 22:18:20
    #88
    Magnnuuum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşte o matts amcanın deli divane gibi her videosunda demek istediği "web'in doğal yayılması" dediği şey bu... İnsanlar bu özgünlük kavramını yanlış algılıyor. Bu arkadaşın şuan yaptığı doğrudur googlede makaleyi arattığında ikinci sıraya yerleşecektir. O linkin do follow no follow yapısından ziyade; kişinin verdiği referans önemlidir google için. Bu sanırım herşeyin özeti olmuş...

    Ve yazıyı buraya ekleyerek karşılıklı link alış verişi oldu. Herkes bunun aksini idda eder ancak hala güvenilir bir yöntem olsada kimsenin kullanmayı bilmediği gerçek pingback budur...

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:41:37 -->-> Daha önceki mesaj 20:34:34 --



    Merhaba, çok güzel bir konuya değinmişsin.
    Hemen cevap vereyim. Evet öyle kalacak hitlerin.
    Çünkü insanlar daha backlink vermeyi öğrenemedi. Backlink vermenin faydalı olduğunu öğrendikleri an işi çözecekler ve o zaman senin yazıların iyiyse hitin artacak. Ancak şuan için bu durum imkansız ve hitin o seviyelerde kalır...

    Yani sadece özgün ve kaliteli içerik, refere edilmedi taktirde hiçbir şeydir. Bu açık ve nettir. Ancak iyi yazıyorsan. Forumları ve güçlü sitelerin yorumlarını kullanabilirsin. Bunu googlede onaylıyor. Bir webmaster sitesini yaymak için elinden geleni yapmalı bence. Atıyorum güzel bir kişisel gelişim yazısı hazırladın. O tarz forumlara üye ol, paylaş yazını, insanlar siteni gezsinler yazılarını incelesinler. Eğer o paylaşımdan bir iki tane adam daha sonra hiç beklemediğin anda tekrar google'ye sitenin ismini yazıp seni ziyaret ederse. Yaşadın. Bunu arttırırsan siten çoştu. Ancak bu anlattığımız o güçlü tanıtımlar ve backlinkler almadan bu kadar kolay değil. Yazını kişiler okuyacak, beğenecek ve backlink verecek sana... İşin mantığı bu...
    Aynı sorundan bende muzdaribim. Bir yıl öncesine kadar backlinkin b'sini bilmeden site yapıyordum ve gayet iyi hit alıyordum. Aynı sitem şu an backlink alsam da, almasam da ileri gitmiyor geri gidiyor. Geçen yıl ki durumunu arar durumdayım. Benim okuduğum bildiğim kadarıyla backlink olayı yıllardır var. Ben ve benim gibi bir çok site sahibi acemice de olsa backlinsiz şekilde belirli bir hite sahip olabiliyordu şimdiye kadar. Son bir yıl da ne değişti de yeni siteler bizi geçiyor? Bizler özgün ve aynı yazıları yazdığımız halde geri gidiyoruz? çözemiyorum. Geçen kış footer baclink aldım benzer bir siteden, almaz olaydım. O zamandan beri sitem ileri gitmiyor, hiti yarıya düştü, aynı şekilde devam ediyor. O baclinki de kaldırdım ama değişen bişi olmadı. İllaki paravan bloglar mı açmalıyız? sitelerimizin yükselmesi için.
  • 14-01-2014, 23:03:37
    #89
    MaiHes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,
    bu verdiğiniz bilgiler için öncelikle çok teşekkür ederim, yazınızı severek okudum.
    ben bunca yıldır maalesef oyun işleriyle uğraştım ve ALLAH'a şükür çok güzel paralar kazandım fakat bir yerden sonra maalesef işlerim yolunda gitmedi. Şimdi ise yavaş yavaş sitelerle ilgilenmeye başladım. Sürekli araştırma aşamasındayım. Sizle SEO hakkında mutlaka telefon ile görüşmek isterim tabi müsait zamanınızda.
    Tabiki sen böyle içten bir yorum yaparsan görüşebiliriz kardeşim.
    Telini özelden at arayayım hemen...

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:56:08 -->-> Daha önceki mesaj 22:53:41 --

    iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Makalede en guzel yer burasi. Digerleri cogu kisinin bildigi seyler. Su an 2 adet internet sitesinde sahibim toplam index sayim 400 u gecmez hitim 30K uzeri. Icerik giriliyor kendisinin yukselmesi bekleniyor. Kendisinin yukselmesi icin 2 sey gerekli.

    1- O sayfada aktif bir ziyaretci olmali. (Site icerisinde kullanicilari o sayfaya yonlendirerek.) Yeni eklenen iceriklerin hizlica ust sirada almasini istiyorsaniz, kullanicilarinizi o sayfayi okumasini ziyaret etmesini saglayin.
    2- Anadomain otoriter olmali.
    Merhaba zaten içerikte "İçerik Sayısı: Bu en önemli nokta. " yazmışım. Gerisi herkes tarafından biliniyor desende, yorumları okuduğunda aslında lewelin çok daha altta olduğunu rahatlıkla görebilirsin.
    Bu arada konuya katkın için teşekkürler. 1. madde kesinlikle çok önemli...

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:59:36 -->-> Daha önceki mesaj 22:56:08 --

    Ngunes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı sorundan bende muzdaribim. Bir yıl öncesine kadar backlinkin b'sini bilmeden site yapıyordum ve gayet iyi hit alıyordum. Aynı sitem şu an backlink alsam da, almasam da ileri gitmiyor geri gidiyor. Geçen yıl ki durumunu arar durumdayım. Benim okuduğum bildiğim kadarıyla backlink olayı yıllardır var. Ben ve benim gibi bir çok site sahibi acemice de olsa backlinsiz şekilde belirli bir hite sahip olabiliyordu şimdiye kadar. Son bir yıl da ne değişti de yeni siteler bizi geçiyor? Bizler özgün ve aynı yazıları yazdığımız halde geri gidiyoruz? çözemiyorum. Geçen kış footer baclink aldım benzer bir siteden, almaz olaydım. O zamandan beri sitem ileri gitmiyor, hiti yarıya düştü, aynı şekilde devam ediyor. O baclinki de kaldırdım ama değişen bişi olmadı. İllaki paravan bloglar mı açmalıyız? sitelerimizin yükselmesi için.
    Başlıkta aksini idda eden arkadaşlara anlattım. Sadece özgün olmak, özgün yazmak hiç bir şeydir. Çok yazmak hiç bir şeydir. Az ve kaliteli yazmak, yazdıklarını yaymak, tartışmaya açmak gerekir. Bence en önemlisi alakalı forumlarda yazılarını paylaşman. İlk seo çalışması olarak bunu görebilirsin. Sosyal medyadan hit sokabilirsen sitene ne ala, onun dışında tanıtım yazıları almadan istediğin kadar kaliteli yaz.

    Sen okyanusa bir tane toplu iğne atıp birinin seni bulmasını beklersen yanılırsın. Biraz yırtık olacaksın, her yere girip çıkacaksın vs

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:03:37 -->-> Daha önceki mesaj 22:59:36 --

    pentagram adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Paravan sitelerden alınan verimi maksimuma çıkarmak için bazı çalışmalara başladım. Sizlerinde görüşünü almak ve tecribelerinden faydalanmak isterim.

    Paravan sistem 3 aşamadan oluşacak. Alt paravan, paravan, ana site.

    Alt Paravanlar:
    Tamamen ücretsiz servislerden oluşacak. Alt paravanların %30 ing. %70 Türkçe sitelerden meydana gelecek. İngilizce sitelerin içerikleri article builder, Türkçe sitelerin içerikleri hazır makaleleri yeniden yorumlama sistemi ile olacak. Neden ing içerik kullanıyosun derseniz hazır makale oluşturma programları olduğu için (: zaten üst paravanlar Türkçe olacağı için zararsız olacağı düşüncesindeyim. Alt paravanlarıda zd, dizin gibi backlinklerle beslemeyi düşünüyorum.

    Paravanlar:
    Hepsi com net org gibi domainlerden meydana gelecek. Mümkün olduğu kadar yıllanmış domainlerden yapılmaya gayret gösterilecek. Tamamı Türkçe yeniden yorumlanan içerklerden ve özgün makalelerden meydana gelecek. Kesinlikle her içerikte 1 tane özgün resim olacak ve her içerikte link olmayacak. Mevcut alt paravanlar, satın alınan tanıtım yazıları, kaliteli dizinler ve zd ile beslenecek.

    Ana Site:
    En az 10 yıllık bir domain, %100 özgün yazılar ve özgün resimler. Sadece ana site için açılmış kaliteli ücretsiz servislerden bloglar ve paravanlar tarafından linklecek. Bunun dışında birkaç otoriter siteden ve kaliteli dizinlerden link alınacak, çöp olmayan sitelerden tanıtım yazıları alınacak.

    Bilgilerini paylaşan büyüklerin ellerinden, küçüklerin gözlerinden öperim
    Şimdi sistem gayet başarılı görünüyor, eğer alt paravanlar yazdığın siteler; paravanları besleyecekse; o paravanları birbirine bağlamazsan; hepsinden ana sitene kana kana link verebilirsin. Bu da gayet başarılı bir uygulama. Yani ortak yerlerden link almış siteleri birbirine bağlamıyoruz. Birde onları bağlayıp ana siteyi desteklemiyoruz. Hepsi bu kadar açık ve net... Bırak o siteler birazcık güçsüz olsun sağlayacağı fayda çok iyi olacaktır. İngilizceyi hiç karıştırma bu arada, senin bildiğin ingilizce programı google mi bilmeyecek gibi düşünebilirsin
  • 14-01-2014, 23:04:28
    #90
    hocam aşırı linkten sıralamada gerileyen ve geri gelmeyen sitelere ne yapmamız lazım . çünkü uzun zaman oldu geri gelmedi bu durumda 301 verilmesi doğru bir hareket midir yoksa beklemek mi gerekir